در اولین جلسه تولید سال 1403 عنوان شد:
اولین جلسه پيگيري پیشرفت تولید سال "جهش تولید با مشارکت مردم" در سالن جدیدالافتتاح مدیریت شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 30 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، صبح روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ اولین جلسه پیگیری پیشرفت تولید با حضور مدیران و روسای شرکت برگزار گردید و بر اهتمام ويژه، در راستای نيل به اهداف از پيش تعيين شده سازمان، تاکيد شد.

مهندس عليرضا دانشي مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، با حائز اهميت خواندن مجاهدت هاي صنعتگران عرصه نفت، عنوان داشت: فعالیت در حوزه نفت کمک به اقتصاد کشور است و پیشرفت اقتصاد کشور در جهت ارتقاء کیفیت زندگی مردم است، که از اين رو شغل ما جهاد در راه خداست و پاداش آن از طرف حضرت حق وعده داده شده است.

وي افزود: عزم و اراده همه جانبه مجموعه مناطق نفت خيز در راستاي تولید پاک؛ با نگاه به وضع موجود سازمان و تلاش برای بهبود شرايط فعلي و نیز حرکت به سمت وضعيت مطلوب است.

مهندس دانشی با تاکید مجاهدت کارکنان صنعت نفت، گفت: کار جهادی باید توفیق ساز باشد. می بایست سال جدید، سال تسهیل گری باشد و امورات سازمان و واحدهای خود را در جهت هدفمند نمودن و موثر کردن راهبری کنیم.

ايشان با تاکيد بر عدم اتلاف زمان در انجام امور و مدیریت زمان؛ در راستاي افزايش بهره وري، گفت: برای موفقیت باید ظرفیت های مدیریت های مختلف را با زمان شناسی رصد کنیم، تا بتوانیم در زمان محدود خدمت رسانی خود را انجام دهیم.

تقدیر رییس جمهور از نفتی ها

مهندس دانشي با اشاره به دستاوردهاي مناطق نفت خيز جنوب در زمینه احیای چاه های تعمیری و تعمیرات و نگهداری تاسیسات، افزایش 1 میلیون و 300 هزار بشکه ای نفت در روز را دستاورد بزرگ صنعتگران و جهادگران نفت خواند و تقدیر رییس جمهور محترم در جلسه ویدیو کنفرانسی شورای اداری استان ها از صنعت نفت را ناظر بر این مجاهدت ها دانست.

وي افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب، برای ملی ماندن صنعت نفت امري ضروري است. پرسنل خدوم نفت متعصبانه در راستاي تولید گام بر مي دارند و در اين مسير بخش خصوصی را نيز با خود همراه خواهند ساخت.

ایشان تاکید کرد: سازندگان داخلی توان این را دارند که سهمی از بیکاری استان را حل کنند و لازمه آن این است که شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی تسهیل شود لذا مناطق نفت خیز اولویت تامین کالا و خدمات را محصولات تولید داخل خواهد گذاشت.

مهندس دانشي تلاش براي ارتقا سطح سلامت اداری سازمان، در جهت ایجاد محیط سالم زندگی شغلی کارکنان و تسري مکارم اخلاق را از اهداف اين شرکت در حوزه سرمايه انساني عنوان داشت.

تشکیل حلقه های نخبگانی

وی با تصریح به اهمیت جایگاه آموزش، به ویژه آموزش زبان های رایج و کاربردی دنیا افزود: زبان آموزی، در بحث آموزش نیروی انسانی ضروری است. همچنین از دیگر ضروریات منابع انسانی شناسایی نخبگان در راستای تشکیل حلقه های نخبگانی برای توسعه سرمایه انسانی در همه مدیریت ها و معاونت های شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به تشکیل زنجیره ارزش در صنعت نفت، تاکید کرد: چرخه تولید تا مصرف، در صنعت نفت باید همواره رصد و در جهت سالم سازی گام برداشته شود.

وي افزود: اسناد عقب افتاده مالي در مناطق نفت خيز جنوب پس از سال‌هاي متمادي به صفر رسيده است، همچنين تمامي مطالبات مالياتي و شهرداري ها پرداخت گرديده است.

آشتي با جامعه پيراموني ابرپروژه صنعت نفت است

وي افزود: در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي ابرپروژه شرکت نفت، ارتباط و آشتي با جامعه پیرامونی است که در اين راستا مي توان به طرح هاي آبرسانی و آسفالت روستاها اشاره داشت.

مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب سال جديد را براي اين شرکت سال جهش تولید پاک با پیگیری، همدلی و تسهیلگری دانست و حرکت در اين مسير را سرلوحه و هدف شرکت تعيين نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار