پیکر مطهر شهید محسن صداقت از شهدای حادثه حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در دمشق،‌ پس از تشییع توسط راهپیمایان قدس و وداع نمازگزاران جمعه با این شهید راه قدس عصر جمعه در مقبره الشهدای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳ 06 April 2024

به گزارش تابناک قم، همزمان با راهپیمایی باشکوه و حماسی روز جهانی قدس در قم ،‌ مردم قم پیکر مطهر میهمانی عزیزی را از مدافعان حرم حضرت زینب (س)‌در آغوش کشیده و تا عرش بدرقه کردند.

پیکر مطهر شهید صداقت بر دوش راهپیمایان روز جهانی قدس از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مصلای قدس قم تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و وداع نمازگزاران با این شهید راه قدس ، در مقبره شهید مفتح حرم کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.

رژیم ددمنش صهیونیستی سیزدهم فروردین‌ماه جاری و مصادف با بیست‌ویکم ماه رمضان و روز شهادت حضرت علی‌(ع) در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.

سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج نفر از همراهان آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، علی آقابابایی، سیدعلی صالحی روزبهانی و محسن صداقت در این حادثه به شهادت رسیدند.

شهید محسن صداقت متولد ۱۳۶۵ از مهندسان پدافند هوایی سپاه پاسداران و از شهیدان قمی این حادثه بود.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار