معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در طرح عید تا عید، سه هزار و ۸۹۰ تن اقلام اساسی مورد نیاز شامل برنج، شکر، مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 06 April 2024

تابناک خوزستان: از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، عبدالهادی فرخ تبار روز شنبه بیان کرد: در راستای اجرای طرح عید تا عید، جهاد کشاورزی خوزستان وظیفه تامین اقلام اساسی مورد نیاز از جمله برنج، شکر، مرغ منجمد، مرغ کشتار روز و گوشت قرمز منجمد را برعهده داشت که در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از ۹ تا ۱۵ اسفند توزیع شد.

وی اظهارکرد: در حال حاضر توزیع برنج و شکر ادامه دارد و با ایجاد کشیک در کشتارگاه‌ها، مرغ کشتار روز در ایام نوروز به صورت روزانه عرضه شد.

فرخ تبار ادامه داد: در این طرح، ۲ هزارتن برنج, یک‌هزار و ۲۰۰ تن شکر، ۶۴۰ تن مرغ منجمد و ۵۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با وجود اینکه بر اساس تفاهم‌نامه مربوطه نظارت بر خرده فروشی‌ها بر عهده سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و اتاق اصناف است سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همکاری لازم برای اجرای این طرح را دستگاه‌های مربوطه دارد.

فرخ تبار گفت: کلانشهر اهواز برای نظارت به سه منطقه تقسیم شده و ناظران سازمان در کنار ناظران صمت و اتاق اصناف کار رصد و پایش را انجام می‌دهند تا در اأمین اقلام مورد نیاز برای عید فطر با مشکلی مواجه نشویم.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار