کد خبر: ۱۱۶۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ 08 April 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امروز یکشنبه ١٩ فروردین ماه در آیین رونمایی از پروژه خرید ابزار آلات تعمیرات از سوی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: طی سال‌های گذشته مجموعه عملیات ترابری به دلیل نگاه های غیر کارشناسی به حال خود رها شده بود اما اکنون پس از سال ها مجدداً به جایگاه خود بازگشت.

وی با تاکید بر برنامه ریزی صحیح برای پیشبردها تا حصول نتیجه ای درخور مناطق بیان داشت: هر برنامه و تصمیمی باید مبتنی بر رسیدن به اهداف رفیع انقلاب اسلامی شود، مدیران نیز باید با نوآوری و خلاقیت وارد میدان شوند زیرا انقلاب اسلامی حاصل خلاقیت و ابتکار بود.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان داشت: مدیریت عملیات ترابری یکی از مجموعه های مهم صنعت نفت است که وظیفه حمایت، پشتیبانی و پیگیری مشکلات پیش آمده را دارد و متأسفانه سال ها مورد نامهربانی قرار گرفته بود.

مهندس دانشی به خرید و نوسازی ناوگان ماشین آلات سبک و سنگین از سوی مدیریت عملیات ترابری مناطق نفت خیز اشاره کرد و افزود: اقدامات شایسته ای از سوی مهندس بصیری، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق صورت گرفته است که جای تشکر دارد؛ ما نیز تا رسیدن این واحد به شأن و منزلت اصلی‌‌ خود تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت.

وی ابراز داشت: در راستای تأمین ناوگان های جابه جایی از قبیل اتوبوس اقداماتی صورت گرفته است که امیدوارم منتج به نتیجه شود.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه برای صد سال آینده در صنعت نفت باید کمربندها را محکم بست و تحت تاثیر تراوشات ذهنی مسموم دشمن قرار نگرفت، گفت: حدود ٧ هزار قلم محصولات استراتژیک بشری از هیدروکربور تهیه می شود و این رقم به سرعت در حال افزایش است لذا صنعت نفت توان خود را ارتقاء داده و با قدرت به سوی قله های رفیع پیشرفت حرکت کند.

دانشی در پایان با اشاره به بهبود شرایط انبارها نسبت به گذشته خاطرنشان کرد: انبارها از نظر خرید کالا و تامین ابزار و ادوات مناسب در وضعیت قابل قبولی قرار گرفته است و گام های اساسی در زمینه تعمیر ماشین آلات برداشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار