مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با وجود اینکه رابطه مستقیمی بین تحکیم پایه های خانواده با فرزندآوری وجود دارد از طرفی فرزندآوری نیز به تحکیم خانواده کمک می کند.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ 16 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، افسانه جهانی، ۲۸ فروردین در همایش استانی تحکیم بنیان خانواده فرزند آوری و جوانی جمعیت اظهار کرد: اگر می خواهید پایه های خانواده محکم باشد باید سرمایه های زندگی که فرزندان هستند را نادیده نگیریم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه رابطه مستقیمی بین تحکیم پایه های خانواده با فرزندآوری وجود دارد از طرفی فرزندآوری نیز به تحکیم خانواده کمک می کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: یکی از اهداف ازدواج رسیدن به آرامش است، اگر آرامش در فضای خانواده حاکم نباشد به بقیه اهداف زندگی دست نخواهیم یافت.

وی یکی دیگر از اهداف ازدواج را تکثیر نسل دانست و گفت: تولید مثل هدف خلقت را محقق می کند.

جهانی اذعان کرد: با وجود اینکه در سال های اخیر شاهد کاهش ازدواج، افزایش طلاق و کاهش زاد و ولد هستیم باید با برنامه ریزی درست در جامعه به اهداف مورد نظر خود برسیم که این مهم با برگزاری چنین همایش های محقق خواهد شد.

به اذعان مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل برای اینکه تبلیغات گذشته که شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را القا می کرد از ذهن مردم بزداییم نیاز به برنامه ریزی و تبلیغات قوی تری داریم که این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی اصلاح سبک زندگی و پرهیز از تجملات را یکی دیگر از راه های تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری دانست که در این راه وظیفه بانوان می تواند سنگین تر باشد.

جهانی گفت: در کنار تلاش مردم در بحث جوانی جمعیت دولت نیز باید برای حل مسائل و مشکلات مردم قدم بردارد و بحث اقتصاد و اشتغال را در جامعه حل کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار