رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان، گفت: با تمهیدات صورت گرفته، طرح‌های پژوهشی کاربردی، تحقیقی و توسعه‌ای از اعتبار مالیاتی بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ 19 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مرتضی بهزادفر اظهارکرد: طرح‌های پژوهشی و کاربردی می‌توانند مسائل و مشکلات استان را رفع کرده و پیشبرد اهداف را سرعت بخشند و خراسان شمالی نیازمند اجرای این طرح‌ها با رویکرد مسئله محور است.

وی با بیان این که استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی در جلسات متعدد با حضور مدیر کل امور مالیاتی، پارک علم و فناوری، مراکز آموزشی و پژوهشی و صنایع استان مورد بررسی قرار گرفته و در حال پیگیری است، افزود: مقرر شد تا در قالب گروه‌های کاری ذیل کارگروه آموزش طرح‌های پژوهشی که قابلیت استفاده از این ظرفیت برای آن‌ها وجود دارد مورد بررسی قرار گیرد.

در این نشست مشترک با حضور صنایع بزرگ استان، مدیر کل امور مالیاتی، دانشگاه بجنورد و... شیوه نامه برخورداری از اعتبار مالیاتی برای قرارداد‌های تحقیقی و توسعه و ظرفیت‌های همکاری در این زمینه به طور کامل تشریح و هم چنین یک طرح پژوهشی نیز از سوی دانشگاه بجنورد ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار