رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود و تداوم روند پیگیری‌های معمول برای رفع موانع و مشکلات مبتلابه ۶ واحد تولیدی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵ 21 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده امروز، دوم اردیبهشت ماه در خصوص نخستین نشست کمیته فرعی ذیل ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان اظهار کرد: مشکلات ۶ واحد تولیدی که عمدتا در حوزه‌های شن و ماسه، بتن آماده، تولید الکل و اسید، کشاورزی و باغبانی (نهالستان)، سنگ شکن و مسکن فعالیت داشتند با حضور مدیران واحد‌های تولیدی مربوطه و مسئولان ذی‌ربط مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مقام عالی قضایی استان خاطرنشان کرد: مدیران این شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی، با طرح و ارائه درخواست خود به دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کل استان، حمایت مؤثر دستگاه قضایی را از مجموعه تحت تملک و مدیریت خود خواستار شدند.

وی تصریح کرد: مشکلات و محدودیت‌های مربوط به حوزه فروش محصولات باغی (نهال)، وجود تأخیر نامتعارف و تعویق روند اجرای پروژه مسکن، جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی (توقیف اموال در رهن بانک از طریق مزایده)، درخواست تمدید قرارداد واگذاری اراضی به متقاضی و... از جمله مهمترین موارد مطروحه از سوی مدیران شرکت‌های یاد شده به شمار می‌رفت.

رئیس ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان با اشاره به اهتمام جدی دادگستری برای حمایت تمام قد دستگاه قضایی از تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارآفرینان، گفت: به منظور امکان شناسایی بهتر مسائل و مشکلات موجود، مقرر شد انجام بازدید‌های میدانی با حضور مقامات قضایی، تولیدکنندگان و مسئولان اجرایی ذی‌ربط در دستور کار و اولویت اقدام و عمل قرار گیرد و حتی الامکان از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده شود تا موجبات تداوم فعالیت‌های واحد‌های تولیدی مذکور تسهیل و تسریع شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار