استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان دولت دو میلیون خانوار استان از طریق اجرای شبکه فیبر نوری به اینترنت فوق پرسرعت دسترسی پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 20 April 2024

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بازدید کرد.استاندار خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: ما در استان باید به اطمینان پایداری شبکه ارتباطی خود برسیم و خلأها را همواره برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت این شبکه همواره باید برنامه اجرایی داشته باشیم، افزود: تقویت پوشش‌های تلفن همراه و اینترنت باید مد نظر قرار بگیرد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال در ایام نوروز و بازه‌ی زمانی ۴۰ روزه خدمت به مسافران نوروزی شاهد حضور انبوه زائران در مشهد مقدس و استان بودیم. بر این اساس یکی از موضوعات ملی ما توجه به زائران است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به جایگاه مهم کارگروه ملی زیارت گفت: همواره باید توجه خاصی به زائران بارگاه منور رضوی داشته باشیم. همچنین برای تقویت پوشش ارتباطی جاده‌‌های استان و برنامه‌های ارتباطی در مسیر برای زائران باید این فعالیت‌ها بروز و توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: تا پایان دولت طبق آمارها دو میلیون خانوار استان از طریق اجرای شبکه فیبر نوری به اینترنت فوق پرسرعت دسترسی پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار