رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان ثامن الحجج کرمانشاه در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 22 October 2015
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان ثامن الحجج کرمانشاه در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی خبر داد.

کوروش شاهرخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش آزاد و فرنگی با حضور 180 کشتی گیر از 23 استان کشور در تهران برگزار شد که در بخش آزاد تیم کرمانشاه با کسب 50 امتیاز توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: قهرمانی تیم کرمانشاه در حالی به دست آمد که مازندران تنها با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم ایستاد و تبریز هم با 38 امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: تیم کشتی آزاد ثامن الحجج کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور یک مدال طلا و سه برنز را بدست آورد که تنها طلایی تیم استان در این رقابت ها فرود حجتی بود که موفق به کسب مدال طلای وزن 57 کیلوگرم شد.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان کرمانشاه همچنین با اشاره به کسب سه مدال برنز دیگر توسط آزادکاران کرمانشاهی گفت: امیر صمدی در 61 کیلو، ناصر کرمی در 65 و کیوان صمدی در 70 کیلوگرم افرادی بودند که صاحب مدال برنز شدند.

وی یادآور شد: در مسابقات قهرمانی کشور، فرنگی کاران کرمانشاهی نیز توسط جواد بهرامی در 71 کیلو و عبدالرحمن امیری در 85 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

شاهرخی در پایان گفت: ایرج طهماسبی، ارسلان پورشکری و محمدرضا بختیاری هدایت تیم های کشتی آزاد و فرنگی ثامن الحجج کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور را برعهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار