به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و مخابرات و در راستای ارتقاء روحیه کاری کارکنان، توجه به سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی امروز پنج شنبه ۲٠ اردیبهشت ماه اردوی فرهنگی تفریحی ویژه کارمندان مرد مخابرات منطقه ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ 11 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر مخابرات منطقه ایلام در این اردو ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و حمایت‌های لازم، ارتقاء روحیه و فضای همدلی کارکنان در راستای تعالی و انگیزش سازمانی شرکت تاکید کرد.

شهاب نبی پور افزود: کارکنان دارای انگیزه عامل اجرای برنامه‌های آتی و رسیدن به اهداف عالی سازمان هستند.

وی اضافه کرد: تلاش می شود در سال جدید با همت و تلاش کارکنان رشد مناسب در عملکرد مخابرات منطقه ایلام داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: کارکنان مخابرات منطقه ایلام با تلاش مضاعف علاوه بر ارائه خدمت به مردم، تامین امنیت ارتباطات کشور و استان را بر عهده دارند و این عوامل موجب شده که مجموعه مخابرات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

سرهنگ پاسدار اسد کاظمی در ادامه از زحمات نبی پور  و همکاران در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده بسیج کارکنان ادارات ایلام نیز گفت: در سال جدید و حسب تاکید مقام معظم رهبری باید زمینه امید در مردم ایجاد شود.

سرهنگ پاسدار رییسی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی تفریحی با هدف ایجاد انگیزه و امید آفرینی و تعلق سازمانی در کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این گلگشت کارکنان آقا با حضور حداکثری و استقبال از برگزاری اردو فرهنگی، علاوه بر پیاده روی در کوهپایه‌های مانشت و طبیعت بکر و زیبای استان ایلام و اقامه نماز جماعت، نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی محلی اقدام نمودند و به تیم‌های برنده جوائزی تقدیم گردید.

در این اردو تفریحی، حجت الاسلام و المسلمین بسطامی امام جماعت مخابرات منطقه، سرهنگ اسدکاظمی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام و سرهنگ رییسی فرمانده بسیج کارکنان ادارات استان و هیات همراه نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است؛ این اردو به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای مخابرات منطقه ایلام برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار