مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: شرکت مخابرات کرمانشاه برنامه توسعه‌ای خود را بر اساس برنامه توسعه شهری اجرا می‌کند.
کد خبر: ۱۲۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 07 November 2015
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: شرکت مخابرات کرمانشاه برنامه توسعه‌ای خود را بر اساس برنامه توسعه شهری اجرا می‌کند.

مصیب قبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: در صورتی که این دستگاه‌ها هماهنگی لازم را با یکدیگر در تدوین و اجرای برنامه‌ها داشته باشند شرکت مخابرات برنامه توسعه‌ای خود را بر اساس برنامه توسعه شهری اجرا می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های توسعه‌ای باید به‌صورت سیستمی پیاده شوند، افزود: اجرای برنامه‌ها بر اساس روند سیستمی دارای هماهنگی و عدم تداخل است که این موضوع سرعت اجرا را افزایش می‌دهد درحالی‌که این روند در کرمانشاه اجرا نمی‌شود.

قبادیان با اشاره به اینکه در هر پستی به‌طور متوسط 10 خط تلفن ثابت وجود دارد، گفت: ساخت‌وسازهای سطح شهر کرمانشاه سبب افزایش جمعیت در مناطق مربوطه و به دنبال آن درخواست برای خط تلفن ثابت می‌شود.

وی با اشاره به ساخت و سازهای شهرک پردیس و الهیه و همچنین 22 بهمن گفت: در این مناطق اجرای عملیات توسعه، بهسازی و بازسازی شبکه ارتباطی مشترکان تلفن ثابت با ساخت و سازها ضرورت یافته و اجرای این عملیات در برخی موارد منجر به قطعی و تغییر شماره مشترکان می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه اظهار کرد: درصورتی‌که دستگاه‌های اجرایی استان در تدوین و عملیاتی کردن برنامه‌های خود به‌صورت چاره‌اندیشی کنند و روند صحیحی را انتخاب کنند به‌طور قطع دستگاه‌های خدمات دهنده در انجام فعالیت خود موفق‌تر خواهند بود.

قبادیان با بیان اینکه شرکت مخابرات استان کرمانشاه مشترکان این شرکت را در صورتی که با تغییر شماره مواجه شده باشند به‌صورت کتبی و پیغام تلفنی مطلع کرده است، افزود: همچنین با شماره‌گیری شماره قبلی این مشترکان شماره جدید اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی گفت: در برخی موارد قطعی تلفن مشترکان به دلیل سرقت رخ می‌دهد که توجه و رسیدگی بیشتر مسئولان امر را برای کاهش سرقت‌ها می‌طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار