معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: باید تمهیدات لازم برای تردد مناسب زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین اندیشیده شود.
کد خبر: ۱۲۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 12 November 2015
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: باید تمهیدات لازم برای تردد مناسب زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین اندیشیده شود.

مهندس مجتبی نیک کردار در هشتمین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) در استان کرمانشاه بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تردد زائرین عتبات عالیات در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه حجم زیادی از زائرین اربعین برای عزیمت به عتبات عالیات چه در رفت و چه در برگشت از استان کرمانشاه تردد خواهند داشت، لذا ضرورت دارد که تهمیدات لازم از سوی دستگاه های خدمات رسان اندیشیده شود.

وی گفت: سال گذشته هم که زائرین از استان ایلام رهسپار حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین می شدند، تردد گسترده ای به استان کرمانشاه صورت گرفت که دستگاه های خدمات رسان باید با تجربه سال گذشته و اجرای برنامه های موثر  این رفت و آمدها را تسهیل نمایند تا زائرین با مشکلی مواجه نشوند.

وی گفت: امکانات لازم برای تسهیل در تردد زائرین باید به نحو مطلوبی فراهم شود و دستگاه های خدمات رسان نیز زیرساخت های لازم را فراهم کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری نیز گفت: تاکنون هفت جلسه ستاد اربعین را در استان تشکیل داده ایم و کمیته های مختلفی در این راستا تشکیل شده اند.

امیرشاه آبادی افزود: از تمامی مسئولین و کمیته های ذیربط این ستاد می خواهیم که با تمامی توان و جدیت در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) اهتمام داشته باشند.

وی گفت: دستگاه‌ها برای ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل در تردد زائرین باید حساسیت ویژه داشته باشند و دستگاه های ذیربط برای ارائه خدمات بهتر به زائرین، با یکدیگر همکاری و ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

در این جلسه مسئولین دستگاه ها و کمیته ها به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار