شهردار اهواز:
شهرداری اهواز در این مسیر اقداماتی از جمله جدول گذاری و آسفالت، اعزام کارگران خدمات شهری به منظور نظافت، استقرار اتوبوسهای سازمان اتوبوسرانی برای جابه جایی زائران، استقرار باجه بانک شهر برای امور بانکی زوار، استقرار ایستگاه آتش نشانی در این مسیر انجام داده است.
کد خبر: ۱۲۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 14 November 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ فرماندار دشت آزادگان در حاشیه بازدید مسولان شورا و شهرداری اهواز از روند اقدامات صورت گرفته برای استقبال از زایران حسینی، از زحمات شهرداری و مجموعه شورای شهر اهواز تقدیر کرد و گفت: شهردار اهواز در زمینه خدمات دهی به زائران حسینی پیشگام و در خط مقدم است و عمده حجم کار در این مسیر بر دوش شهرداری اهواز است. این توفیق نصیب شهرداری اهواز شده تا در این زمینه  به زوار خدمات رسانی کند.

جاسم مجیدی پور با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری اهواز نسبت به سال گذشته بیشتر و چشمگیرتر بوده افزود: امسال قرار است دو میلیون نفر از مرز چذابه و شلمچه عبور کنند.

همچنین ناصر حویزاوی مدیر کل حج و زیارت استان از زحمات شهردار در طول این ایام قدردانی کرد و افزود: حضور خالصانه و بی دریغ شهردار و مجموعه شهرداری اهواز در خدمات رسانی به زائرین حسینی اقدامی نیک و خداپسندانه و درخور تقدیر فراوان است و امیدواریم خداوند به ما توفیق حضور در این وادی را اعطا کند و همگی همچون شهردار اهواز شایستگی خدمت در این مسیر را داشته باشیم.

پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در چذابه رونمایی می شود

در ادامه این بازدید دکتر رامی علاسوند رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در خصوص خدمات رسانی به زائران درمرز چذابه گفت: زحمات شبانه روزی شهرداری اهواز را ارج می نهیم و از استاندار به خاطر انتصاب دکتر صفری به عنوان شهردار چذابه و حسن اعتمادی که به شهرداری دارند تقدیر و تشکر می کنم.

وی از احداث استراحتگاه و پارکینگ برای زوار حسینی  توسط شهرداری اهواز در منطقه عین دو خبر داد و گفت:  مردم در این زمینه از ما پیشی گرفتند و خدمت به مردم ولایت مدار و شیعه کشورمان یک افتخار بزرگ است.

شهردار اهواز نیز ضمن اعلام آمادگی شهرداری اهواز جهت ارائه خدمات فنی ، کیفی و رفاهی به زائرین گفت: باید از خادمین این حرکت عظیم و ارزشی بخصوص مردم دشت آزادگان که میزبانان زائرین کشور و استان هستند تقدیر کنم.

پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در چذابه رونمایی می شود

سید خلف موسوی ادامه داد: شهرداری اهواز مفتخرست ضمن حمایت از این حرکت از تمام ظرفیتها و پتانسیل خود برای ارائه خدمات استفاده کند و همه مجموعه شهرداری برای این امر بسیج شده اند.

وی ضمن تقدیر از استاندار خوزستان به دلیل اعتماد به شهرداری اهواز و انتخاب دکتر صفری به عنوان شهردار چذابه گفت: استاندار به شهرداری اهواز توجه ویژه دارد و شهرداری نیز متقابلا و همچون گذشته آماده اجرای دستورات استاندار است.

سید خلف موسوی همچنین به خدمات مجموعه شهرداری اهواز در مسیر کاروانهای زیارتی اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری اهواز در این مسیر اقداماتی از جمله جدول گذاری و آسفالت، اعزام کارگران خدمات شهری به منظور نظافت،رفت و روب و پاکسازی مسیر زیارتی، استقرار اتوبوسهای سازمان اتوبوسرانی برای جابه جایی زائران، استقرار باجه بانک شهر برای  امور بانکی زوار، استقرار موکب های خدماتی و رفاهی و ایستگاه آتش نشانی در این مسیر انجام داده است.

پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در چذابه رونمایی می شود

وی همچنین از رونمایی پرچم حضرت اباعبدا... الحسین (ع) در اواسط هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: حرکت مردم برای خدمات دهی به زوار حرکتی جهادی  و فی سبیل ا... است که امیدواریم اجرشان را از صاحب این ایام دریافت کنند.

شهردار اهواز در این دیدار ضمن بازدید از اقدامات شهرداری و صدور دستورات لازم در جلسه هماهنگی به ریاست جاسم مجیدی پور فرماندار دشت آزادگان شرکت کرد.

همچنین حجت الاسلام کاظم سواری نیز از کلیه عوامل خدمت گزار اربعین حسینی(ع) تقدیر و تشکر کرد و گفت:  باید برای خدمت به حضرت اباعبدا...(ع) رقابت کنیم.

پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در چذابه رونمایی می شود

 عضو شورای اسلامی شهر اهواز از خدمات شهرداری به  زوار تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: شهرداری اهواز افتخار دارد که خادم حضرت ابا عبداا... الحسین(ع) است و با تمام ظرفیت و پتانسیل جهت ارائه خدمات بهتر به زوار تلاش میکند.

در ادامه ناجی سواری دیگر عضو شورای اسلامی شهر ضمن تبریک به دکتر صفری به دلیل انتصاب ایشان بعنوان شهردار چذابه گفت: یکی از اقدامات انجام شده امسال بررسی نقاط ضعف هیاتها و مواکب و خدمات شهرداری در سال گذشته و برطرف کردن آنها بود.

وی همچنین از ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین تا بازگشت کامل آنها از عراق خبر داد.

پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در چذابه رونمایی می شود

در این بازدید، شهردار اهواز به همراه علاسوند رییس شورای شهر، صفری معاون فنی عمرانی، ناجی سواری نائب رییس شورای اسلامی شهر و حجت الاسلام کاظم سواری عضو شورا، فرزین حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ، حسین برون مدیرعامل سازمانها آرامستانها و خلیل الهایی مدیرعامل سازمان زیباسازی  حضور داشت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار