شرکت فولاداکسین خوزستان موفق به کسب سه عنوان برتر در سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی کشور شد.
کد خبر: ۱۳۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 16 November 2015

سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با حضور ۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی از کشورهای هلند، امریکا، ایتالیا و اسپانیا در استان تهران مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار و از مدیران ارشد ارتباط گستر در حوزه روابط عمومی تجلیل شد.

بر این اساس شاخص‌های اصلی برای انتخاب این نفرات تعامل رسانه‌ای مناسب، ارتباط تعاملی با کارکنان و حمایت از حوزه روابط عمومی و شهره به شخصیت ارتباطی ممتاز بوده، به همین جهت از هفت مدیر ارشد ارتباط گستر از جمله مقتدایی استاندار خوزستان، کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، قنواتی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و دیگر مدیران ارشد با اهدای لوح افتخار تقدیر به عمل آمد و نیز در بخش علمی جشنواره، روابط عمومی شرکت فولاد اکسین حائز رتبه برتر در بخش روابط عمومی الکترونیک شد.

هدف از برگزاری این سمپوزیوم برپایی کارگاه‌های آموزشی تحت عناوین چگونه کمپین طراحی کنیم و طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی بوده و در سخنانی به نقش‌های ارزشمند روابط عمومی در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوران‌های مختلف رشد این نهال و دغدغه‌های پیش روی فعالان این عرصه اشاره شد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بهره گیری از روابط عمومی موثر و ایجاد روابط با سایر عوامل اقتصادی موثر در کشور از رسالت‌های بسیار مهم در این حوزه است و در دوران پسا تحریم نقش روابط عمومی در پیش برد اهداف کلان اقتصادی کشور اهمیت دوچندان خواهد داشت.

عزیز قنواتی، کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی الکترونیک را نتیجه سر لوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب، همدلی و همزبانی مجموعه روابط عمومی با اهداف استراتژیک شرکت و بهره گیری از تکنولوژی های نوین تبلیغاتی و ارتباطی دانست.

در آئین اختتامیه علاوه بر کسب عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر و روابط عمومی برتر از پرویز تنها به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی با اهدای لوح افتخار نیز تقدیر به عمل آمد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار