رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی هدایت تیم ملی رول‎بال اسکیت کشور را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهانی هندوستان بر عهده گرفت که فاطمه ادیبی به همراه این تیم به رقابت می‌پردازد.
کد خبر: ۱۳۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 23 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش خراسان جنوبی رئیس هیئت اسکیت استان هدایت تیم ملی رول‎بال اسکیت کشور را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی هندوستان بر عهده گرفت.

اردوی تیم ملی رول‎بال اسکیت بانوان و آقایان در حالی از 26 تا 29 آبان در سالن یک‎هزار و 200 نفری مجموعه کوثر یاسوج استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد که مهدی پاکرو در کنار ملک خوبان تیم ملی را مربیگری کرد.

در این اردو 24 اسکیت‌باز دعوت شده از استان‌های خراسان جنوبی، اصفهان، کاشان، یزد، تهران و کهکیلویه و بویراحمد تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

همزمان با پایان اردوی انتخابی تیم ملی رول‎بال کشور بانوی ورزشکار بیرجندی نیز با درخشش خوبی که داشت به عضویت تیم ملی در آمد و «فاطمه ادیبی‌فر»، به همراه ملی‌پوشان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جهانی رول‎بال اعزام می‌شود.

در بخش آقایان هم «حسین ادیبی‌فر» از خراسان جنوبی به عنوان یار ذخیره معرفی شد تا در صورت آماده نبودن ملی‌پوشی به نمایندگی از کشورمان به مصاف برترین‌های جهان برود.

در مسابقات قهرمانی رول‌بال اسکیت جهان ورزشکاران 31 کشور از 23 آذر در کشور هندوستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار