مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: پذیرایی و خدمت رسانی مواکب مردمی به زائران اربعین حسینی ستودنی و حماسی است و همه کارها به صورت خودجوش و مخلصانه انجام می شود
کد خبر: ۱۳۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 24 November 2015
همایون قنواتی پس از بازدید از پایانه مرزی چذابه و مواکب اطراف این پایانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظم و تحرک مواکب مردمی در پذیرایی از کاروان های زائران اربعین حسینی به صورت شبانه روزی و با امکانات اهدایی (نذورات) انجام می شود و دستگاه های اجرایی و نظارتی در منطقه نقش نظارتی و بسترسازی دارند.

وی گفت: تحت تاثیر خلوص و عشق زائران و مواکب مردمی قرار گرفتم و این از معجزات اربعین امام حسین (ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین در بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد که در مسیرهای منتهی به گذرگاه چذابه خدمت رسانی به زائران می کنند، افزود: این کانون ها متشکل از جوانان مشتاق و پرشوری است که کارها را با کیفیت بالا انجام می دهند که این جای قدردانی دارد.

قنواتی گفت: سایت اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پایانه مرزی چذابه به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می کند.

وی گفت: چند کانون فرهنگی هنری در خرمشهر و آبادان در ارتباط با حرکت زائران اربعین حسینی نیز فعال است.

عضو ستاد اربعین خوزستان در ادامه افزود: در طول مدت زمان تردد زائران اربعین حسینی در دو مرز چذابه و شلمچه بسته های فرهنگی، کتاب و توزیع ادعیه ویژه اربعین حسینی انجام می شود.

قنواتی، همچنین به اتفاق معاونان و فرماندار دشت آزادگان از نقطه صفر مرزی پایانه چذابه دیدن و با فرمانده هنگ مرزبانی دشت آزادگان دیدار و از تلاش مرزبانان این هنگ مرزی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار