رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: راه اندازی قرارگاه آسیب های اجتماعی در محله هرندی تهران به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی بین دستگاه های متولی در رسیدگی به این آسیب ها ضروری است.
کد خبر: ۱۳۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 24 November 2015
مهدی چمران روز سه شنبه در دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از سخنان شهردار تهران و ارائه گزارشی از طرح ارتقای کیفیت زندگی در منطقه 12 شهر تهران افزود: قرارگاه آسیب های اجتماعی می تواند به طور منظم و مستمر هماهنگی لازم با دستگاه ها و سازمان های مربوط در محله هرندی را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران برای رفع آسیب های اجتماعی نمی تواند به تنهایی اقدام کند اظهار کرد: این در حالی است که سایر دستگاه ها نیز از جمله بهزیستی ، کمیته امداد و نیروی انتظامی هر کدام به تنهایی کاری از دستشان بر نمی آید.

چمران با تاکید بر ضرورت همکاری بین بخشی برای رفع آسیب های اجتماعی در شهر تهران گفت: آسیب های اجتماعی در سایر مناطق شهر تهران نیز وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی در محله عودلاجان، میدان سید اسماعیل، چاله میدان و دره فرحزاد نیز انباشته شده است.

وی یادآور شد: رفع آسیب های اجتماعی شهر تهران نیازمند برنامه فرهنگی و اجتماعی است.
اعضای شورای شهر تهران در دویست و یازدهمین جلسه علنی این شورا میزبان شهردار تهران، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرمانده انتظامی تهران، رییس دادگستری و تعدادی از مسئولان دستگاه های متولی رفع آسیب های اجتماعی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار