کد خبر: ۱۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ 17 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در این زمینه گفت: مأموران در راستای مبارزه با عناصر انتقال مواد روان‌گردان شیشه، یک نفر را که با مسافرت به تهران اقدام به تهیه و انتقال مواد روان‌گردان از نوع شیشه به شیراز می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

محمدجعفر تولایی ادامه داد: در بازرسی بدنی از این متهم یک کیلو و 730 گرم شیشه کشف و وی به همراه تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا نیز در بازرسی از یک‌منزل در این شهرستان 48 کیلوگرم تریاک کشف و سه نفر متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی به انجام یک عملیات دیگر در شهرستان لارستان اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان یک خودرو نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 87 کیلوگرم حشیش که در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

تولایی در پایان افزود: مأموران یگان امداد شهرستان شیراز نیز در بازرسی از یک خودرو پژو 405 ، 18 کیلو و 800 گرم حشیش کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

برچسب ها: قاچاق ، قاچاق مواد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار