مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه درست عمل نکردن به زنجیره تامین مانعی برای خلق ارزش افزوده در نگاه کلان اقتصادی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 24 December 2015
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه درست عمل نکردن به زنجیره تامین مانعی برای خلق ارزش افزوده در نگاه کلان اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین جلسه پیگیری زنجیره‌های تامین استان کرمانشاه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سند توسعه اشتغال و اساتید دانشگاه عصر امروز در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

جلسه مذکور در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای اشتغال استان برای احصای زنجیره‌های ارزش براساس ظرفیت‌های منطقه تشکیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این جلسه موضوع پیگیری زنجیره تامین را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این زنجیره مجموعه عواملی است که ارزش افزوده به‌دنبال دارد.

داوود یاری ادامه داد: درست عمل نکردن به این زنجیره مانعی برای خلق ارزش افزوده در نگاه کلان اقتصادی خواهد بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه نیز در این برنامه اظهار کرد: زنجیره تامین شامل تمام واحدهایی است که در برطرف کردن نیاز مشتری هستند.

سهراب دل‌انگیزان این زنجیره را شامل تمام کسب و کارها و واحدهایی عنوان کرد که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم تامین‌کننده و برطرف‌کننده تقاضای مشتری نهایی هستند.

دل‌انگیزان تصریح کرد: ما به‌دنبال حلقه‌های بحرانی زنجیره تامین هستیم تا ضمن حفظ فرصت‌های شغلی موجود، موانع فعلی بر سر راه ایجاد اشتغال را برطرف کرده و به فرصت‌های اشتغال جدید برسیم.

براساس این گزارش، مقرر شد بررسی زنجیره تامین لبنیات و موانع و حلقه‌های بحرانی آن در استان کرمانشاه در جلسه آینده انجام بگیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار