هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با رقابت 61 راس اسب در هفت دور مختلف و در حضور تماشاگران مشتاق این ورزش اصیل و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 02 January 2016
این مسابقات به مسافت یک هزار متر برگزار شد و در دور اول مخصوص اسب های ترکمن دو ساله نبرده، اسب اصلان خالخال اول شد و اسب های دیه گو و نارنیابور در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
دور دوم مخصوص اسب های دوخون دوساله نبرده بود که در پایان اسب های لایک، پدرو و فوران اول تا سوم شدند و در دور سوم در گروه اسب های دوخون دوساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب دازلار اول شد و آلونیکس و ساوالون به تریتب دوم و سوم شدند.
اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 36 تا 44 امتیاز در دور چهارم هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبد رقابت کردند و در پایان گلدلیدی، ایمپرشیال و ریوکین به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور پنجم در گروه اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز نیز اسب های میس باتور، ویش ناز و جهان نما به مقام های برتر دست یافتند.
دور ششم مخصوص اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 8 تا 10 امتیاز بود که در آن اسب توماتو اول شد و اسب های هچ سنت و پیشگام دوم و سوم شدند و در دور هفتم در گروه اسب های ترکمن سه تا هفت ساله 24 تا 32 امتیاز نیز اسب های یادگارقره تپه ، ایران طلا و آهوصحرا مقام های برتر را از آن خود کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 484 میلیون و 750هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار