رئیس سازمان محیط زیست که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مشهد سفر کرده با تقبیح حادثه شیراز گفت : قطعا نمی توان افرادی را که در حادثه شیراز شریک بودند و به نماینده مجلس حمله ور شدند حزب اللهی نامید زیرا حزب اللهی کسی است که قانون اساسی را می پذیرد و بر اساس آن حرکت می کند نه اینکه در بدترین شکل ممکن به نماینده مجلس حمله ور شود.
کد خبر: ۱۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 24 March 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا؛
ابتکار در گفت وگو باخبرنگاران با ابراز تاسف از اتفاقات رخ داده برای علی مطهری در شیراز افزود: وی به تاکید ویژه دولت تدبیر و امید برای بر پذیرش انتقاد سازنده اشاره و بیان کرد: باید بین تخریب و نقد تفاوت قائل شویم، عده ای تمام تلاششان بر این است که اجازه ندهند سخن حق شنیده شود ولی در این میان دولت تمام تلاش خود را انجام می دهد که صدا همگان علی الخصوص در محیطهای علمی شنیده شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید فضای نقد و انتقاد برای همه گروههای سیاسی در کشور ایجاد شود، دانشجویان و مردم حزب اللهی هیچگاه عقاید خود را با خشونت عنوان نمی کنند.

وی افزود: نقد و اعتراض باید در چارچوب قانون برای جلوگیری از هرج و مرج صورت گیرد لذا اینکه هرکسی با سلیقه شخصی بخواهد به مخالفت بپردازد مورد قبول دولت نیست و این امر مورد قبول دولت و هیچکدام از قوای سه گانه کشور نیز نمی باشد.

ابتکار در بخش دیگری از گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نزدیکی 'روز طبیعت' اظهارداشت: سازمان محیط زیست برنامه ویژه ای را برای حراست از محیط زیست در روز 13 فروردین ماه در نظر گرفته و امیدواریم مردم نیز در این روز همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: تدابیر ویژ ه آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگی انجام شده و بیشتر فعالیت سازمان محیط زیست امسال متمرکز بر مناطقی است که حجم گرشگر بالا داشته اند لذا در این مناطق مسائل فرهنگی و تذکرات لازم برای آسیب نزدن به محیط زیست داده شده است.

رییس سازمان محیط زیست همچنین با اشاره اینکه هم اکنون بنزین یورو 4 در مشهد عرضه می شود افزود: عرضه بنزین یورو 4 در تمامی جایگاههای این شهر هنوز اتفاق نیفتاده اما این نوع بنزین که در کلانشهر های مشخص کشور در حال عرضه می باشد مورد قبول سازمان محیط زیست است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار