بعد از احضار انضباطی بازیکنان پتروشیمی؛
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: در جریان دیدار مقابل تیم بسکتبال گرگان یک لیدر به میان زمین آمد و اتفاقات از اینجا شروع شد.
کد خبر: ۱۶۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 25 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،شاپور یاوری درباره دعوت دو بازیکن پتروشیمی به کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال توضیح داد: دلیل دعوت از زنگنه را نمی دانم،‌ شاید صحبتی رد و بدل شده است که از او دعوت کرده اند؛ اما سوسا هموطن ما نیست که از جو موجود خبر داشته باشد. او در جای دیگری بزرگ شده و این صحنه ها را ندیده است. 

او افزود: در نیمه نخست مسابقه مقابل گرگان با شیرفلکه به کمر سوسا زدند و در نیمه دوم سنگی پرتاب کردند که به سینه او برخورد کرد و باعث عصبانیتش شد. او بعد از مسابقه می گفت که برای بازی بسکتبال آمده ام،‌ چرا من را می زنند؟ حالا هم باید فیلم مسابقه را مرور کنند که چه کسانی شروع به فحاشی کرده اند و سنگ از کجا آمده است؟

به یخچالی گفتند زنده بیرون نمی روید

مدیرعامل پتروشیمی درباره فحاشی بهنام یخچالی گفت: خودم همراه تیم در گرگان بودم. در بین دو نیمه،‌ یکی از لیدرهای تیم گرگان از نرده ها به پایین پرید و شروع به صحبت با بهنام کرد. از یخچالی سوال کردم که جریان چه بود؟ گویا به او گفته بودند که اجازه نمی دهیم از اینجا زنده بیرون روید. بعد از بازگشت این لیدر به جمع تماشاگران هم بد و بیراه به یخچالی شروع شد. جالب اینجاست که می گفتند یخچالی فحش داده است،‌ در حالی که من این بازیکن را سالهاست می شناسم و اصلا اهل این صحبت ها نیست.

او افزود:‌ سوال مهم این است که چرا یک لیدر باید اجازه ورود به زمین را داشته باشد؟ یخچالی پنج پرتاب سه امتیازی زده بود. آیا یک بازیکن نباید بازی خود را انجام دهد؟ اگر چهار امتیاز بالاتر آورد باید با سنگ و چوب پذیرایی شود یا او را تهدید کنند؟

ساندو باید آزمایش دهد

یاوری درباره برونو ساندو بازیکن خارجی جدید تیم تاکید کرد: این بازیکن ابتدا باید آزمایش دهد و در صورت موافقت کادرفنی،‌ مراحل دریافت مجوز بازی او طی شود. 

مدیرعامل پتروشیمی تاکید کرد که درباره گزینه های مربوط به غرب آسیا هنوز گزارش کادرفنی در اختیار او قرار نگرفته است.

گفتنی است، تیم پتروشیمی پس از چند بار توقف بازی به خاطر پرتاب سنگ تماشاگران، موفق به شکست گرگان شد و در ادامه حواشی این مسابقه،‌ آرمان زنگنه و ادگار سوسا بازیکنان این تیم به کمیته انضباطی دعوت شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار