مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۸۲ میلیارد تومان اعتبار برای چهار طرح عمرانی این شرکت شامل طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۱۷۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 27 January 2016
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۸۲ میلیارد تومان اعتبار برای چهار طرح عمرانی این شرکت شامل طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در نظر گرفته شد.

کیاست امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به دهه فجر اظهار داشت: در بهمن ماه امسال دو طرح از مجموع  چهار طرح مذکور که عملیات اجرایی آنها با اعتبار 25 میلیارد تومانی به پایان رسیده است، افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه میزان اعتبار هزینه شده طرح جاده جایگزین سد شرفشاه به طول 6/7 کیلومتر را 18 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای طرح آبیاری پایاب سد زاگرس هفت میلیارد تومان بوده است.

امیریان افزود: طرح آبیاری پایاب سد زاگرس با هدف آبیاری 923 هکتار اراضی منطقه و جاده جایگزین سد شرف‌شاه به طول 6/7 کیلومتر از طرح‌های افتتاحی بهمن ماه امسال محسوب می‌شوند.

وی به کلنگ زنی طرح‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: طرح شبکه آبیاری پایاب سد شرف‌شاه با آبیاری چهار هزار و 800  هکتار از اراضی دشت‌های منطقه با اعتبار 250 میلیارد تومانی و ساخت یک باب مخزن 15 هزار متر مکعبی آب شرب شهر کرمانشاه با اعتبار هفت میلیارد تومانی از طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شوند.

امیریان با بیان اینکه چهار طرح عمرانی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه شامل طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی است، خاطر نشان کرد: در مجموع برای این تعداد طرح 282 میلیارد تومان اعتبار منظور شده که تاکنون 25 میلیارد تومان آن هزینه شده است.

وی به افتتاح دو طرح عمرانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها 257 میلیارد تومان اعتبار منظور شده است که علاوه بر اعتبار این طرح‌ها اعتبار دو طرح افتتاحی نیز از محل اعتبارات ملی تأمین شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار