سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی ایران برگرفته از معنویت و عقلانیت است و این دو عنصر در انقلاب ما موج می‌زند.
کد خبر: ۱۷۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 01 February 2016
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی ایران برگرفته از معنویت و عقلانیت است و این دو عنصر در انقلاب ما موج می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف شاه حسینی در مراسم زنگ انقلاب که پیش از ظهر امروز دوشنبه در دبیرستان دخترانه شهید مطهری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بانگ عزت و فرهنگ ناب محمدی با پیروزی انقلاب در ایران اسلامی طنین انداز شد و فرهنگ اصیل اسلامی تصویری جدید و کارآمد را به نمایش گذاشت.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه معنویت و عقلانیت را دو مولفه فرهنگ انقلاب اسلامی ایران نام برد و افزود: انقلاب ما انقلابی فرهنگی است و انتظارات ما از انقلاب نیز همچنان انتطارات فرهنگی است.

شاه حسینی ایجاد نگاه جدید و روزآمد در فرهنگ انقلاب را در گرو همبستگی معنویت و عقلانیت در کشور دانست و گفت: دنیای امروز به شدت به معنویت وعقلانیت نیازمند است و گرچه در دنیا پیشرفت‌هایی در عرصه‌های مختلف صورت گرفته اما پیشرفت‌های تک بعدی و مغفول مانده از معنویت و عقلانیت غرب صدای اندیشمندانشان را بلند کرده است.

وی فرهنگ انقلاب اسلامی ایران را پاسخگوی نیازهای کشور دانست و بیان کرد: در انقلاب ما دغدغه انسانیت و پیشرفت و دانش و آگاهی وجود دارد و با انسجام درونی انقلاب فرهنگ ایجاد شده برگرفته از معنویت و عقلانیت است.

وحدت و اخلاص رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب است

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه ادامه داد: با آن خلوص بی‌نظیر امام(ره) و قدرتی که به واسطه بسیج در این مملکت ایجاد شد فصل نوینی در نگاه به جهان پیش روی ما گذاشت و عقلانیت و معنویت در فرهنگ انقلاب موج می‌زند.

شاه حسینی در ادامه وحدت و اخلاص را رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد:  ملت ایران به پشتوانه ازخودگذشتگی صحنه‌های زیبایی را خلق نمودند و امام راحل(ره) نیز نکته بنیادی وحدت و خلوص را رمز پیروزی انقلاب بیان داشتند.

وی با اشاره به ظزفیت‌ها و توانایی‌های نهفته در انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز کشور ما در صحنه بین المللی با منطق و گفتگو کاری بزرگ را به انجام رساند و پشتوانه‌ای از حمایت همگانی و سرافرازی جهانی را به ارمغان آورد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بیان کرد: واقعیت این است که تا همدیگر را به وحدت و گفتگو دعوات نکنیم و تلاش و کوشش به کار نگیریم  به آرمان‌های خود نخواهیم رسید.

شاه حسینی به انتخابات در پیشرو اشاره و انتخابات را از مسائل برجسته نظام دانست و افزود: انتخابات یکی از تجلی‌های انقلاب  است و حضور مردم  تعیین کننده سرنوشت نظام است.

وی فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با این عنوان که «میزان رأی ملت است» را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: امام(ره) به ما آموخت که آنچه تعیین کننده سرنوشت انقلاب است در حقیقت نظر مردم می‌باشد و جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر.

شاه حسینی ۷ اسفند را نماد اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعبیری به عنوان همدلی و همزبانی بیان فرمودند که یک نگاه ملی و پیشرفت برای تحقق آرمانهای نظام است و امیدواریم ملت مسلمان ایران در انتخابات ۷ اسفند عظمت کشور را به نمایش بگذارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: باید با نگاه هوشمندانه به گذشته امیدوارانه راه آینده را طی کنیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی مواظبت نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار