امام‌ جمعه اقلید با اشاره به قدرت نظامی و توان فکری حزب‌الله خطاب به رژیم غاصب اسرائیل گفت: دوره سکوت حزب‌الله در برابر حمله موشکی و هوایی و تجاوزگری‌هایتان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴ 30 January 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به قدرت‌نمایی حزب‌الله لبنان در چند روز گذشته اظهار کرد: تعطیلی فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی، اعلام وضعیت اضطراری و هراس سران رژیم غاصب اسرائیل نشان‌دهنده قدرت حزب‌الله لبنان است که به مدد الهی به‌زودی شاهد نابودی کامل این رژیم غاصب، گروه جنایتکار داعش و مستکبران جهانی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروزه عراق، سوریه، فلسطین و لبنان خاک‌ریز نخست ایران است و بهره‌گیری از توان فکری، سلاح جنگی و نیروی نظامی ایران در دفاع از اسلام، مسلمانان و ملت‌های مظلوم افتخار ماست تا با مبارزه با مستکبران و متجاوزان بین‌المللی در حفظ و ارتقای آسایش و آرامش و امنیت کشور خود بکوشیم چراکه تجاوز به ایران از اهداف اصلی دشمنان اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

طالبی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و افزود: درصورتی‌که سوغات رهبران غربی و اروپایی برای ملت‌های شرق و خاورمیانه تنها ابتذال، بی‌بندوباری، فحشا، منکرات، القای شبهات دینی و مذهبی، ایجاد بدبینی به نظام و مذهب و ولایت‌فقیه در بین جوانان، جسارت به بزرگ‌ترین شخصیت دینی دنیای اسلام و ... است رهبر فهیم، بصیر و عالم ایران اسلامی جوانان غربی و اروپایی را به خودشناسی، تحقیق، تفحص، مطالعه و عدم بدبینی سطحی در مورد اسلام، رشد و پرورش معنوی، آزادی و تحلیل صحیح از وقایع روز دنیا و ... دعوت می‌کند که این رفتار و منش روشن و آگاه‌کننده از نظام و رهبری الهی نشأت‌ گرفته است.

امام‌جمعه اقلید با تأکید بر هدف والای انقلاب در تشکیل حکومت اسلامی عنوان کرد: دشمنان اسلام و نظام با وقوع انقلاب اسلامی ایران پس از ناکامی در غارت، چپاول و وابستگی ایران، به ترور علمای حوزوی و دانشگاهی، بمب‌گذاری در اماکن دینی و علمی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان شیعه و اهل سنت، غائله‌های آمل، کردستان، تبریز، قم و ...، تحریک قبایل قومی کشور، تحمیل جنگ هشت‌ساله، تجهیز بعثی‌ها علیه ایران، تحریم اقتصادی، ایجاد فتنه داخلی، تهدیدهای نظامی و ... علیه کشورمان با هدف براندازی نظام و تجاوزگری پرداختند.

طالبی در پایان به حضور پرقدرت و عالمانه ملت غیور ایران در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت‌فقیه تأکید کرد و افزود: طبق فرمایشات رهبری بزرگ‌ترین خطر برای نظام و انقلاب اسلامی، فراموشی اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده، ازاین‌رو حفظ وحدت و انسجام ملی در راستای دفاع از نظام، انقلاب و رهبری الهی ایران اسلامی وظیفه شرعی و ملی تمام مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار