با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت
با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هفت طرح عمرانی در شهرستان فردوس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 10 February 2016


به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس،  با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تعداد هفت طرح عمرانی در شهرستان فردوس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح مدرسه 6 کلاسه در شهرک بهداری با اعتبار 888 میلیون تومان، افتتاح هتلینگ بیمارستان شهید چمران با اعتبار یک‎میلیارد و 200 میلیون تومان، افتتاح خانه صنایع دستی با اعتبار 35 میلیون تومان و افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی باغشهر اسلامیه با اعتبار 250 میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاحی در دهمین روز از دهه فجر بود.

همچنین در نهمین روز از دهه مبارک فجر، طرح اجرای آسفالت در 170 هزار مترمربع از معابر سطح شهر فردوس با اعتبار چهار میلیارد و 250 میلیون تومان و آسفالت 85 هزار مترمربع از معابر باغشهر اسلامیه با اعتبار یک‎میلیارد و 160 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از طرح گازرسانی به مجموعه آبگرم معدنی فردوس با اعتبار 200 میلیون تومان نیز از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور محمد حسینی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

افتتاح خانه صنایع دستی با 12 غرفه در فردوس

امروز همچنین کلنگ احداث کلینیک تخصصی بیمارستان و ساختمان اورژانس با اعتبار چهار میلیارد و 700 میلیون تومان در محل بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس به زمین زده شد.

خانه صنایع دستی شهرستان فردوس با 12 غرفه شامل 11 کارگاه و یک فروشگاه صنایع دستی در ساختمانی با زیربنای 300 مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با افتتاح آن برای تعداد 16 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شد.

در خانه صنایع دستی فردوس تعداد 15 رشته آموزشی شامل چرم‎دوزی، معرق چرم، سفال‌گری، تراش سنگ، گلیم‌بافی، پارچه‌بافی، قلم‌زنی، محرق و سوخت نگار روی چوب فعال و در حال حاضر تعداد 40 نفر هنرجو مشغول آموزش رشته‌های مختلف هستند.

طرح گازرسانی به مجتمع آب‌درمانی و تفریحی آبگرم معدنی هلال فردوس نیز به طول هزار و 555 متر شبکه داخلی با لوله پلی اتیلن و نصب 16 عدد علمک مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با افتتاح این طرح تعداد 23 سوئیت مجموعه آبگرم معدنی، ساختمان اصلی، استخر، کمپ گردشگری و رستوران این مجموعه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار