رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه گفت: محدودیت‌های تردد در مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی مردم در شهر کرمانشاه از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 10 February 2016
رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه گفت: محدودیت‌های تردد در مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی مردم در شهر کرمانشاه از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا اعمال می‌شود.

سرهنگ غلامرضا امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پلیس راهور انتظامی استان همگام با مردم در راهپیمایی باشکوه و اقتدار آفرین ۲۲ بهمن وظیفه برقراری نظم و امنیت ترافیکی را بر عهده خواهد داشت و برای فردا محدودیت‌‎های ترافیکی در محورهای منتهی به محل راهپیمایی اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی اعمال محدودیت ترافیکی در کلیه مسیرهای منتهی به تقاطع بسیج را برنامه پلیس راهور جهت برقراری نظم ترافیکی در شهر کرمانشه عنوان کرد و گفت: تقاطع بسیج محل تجمعات مردمی در راهپمایی فردا اعلام شده است.

وی افزود: راهپیمایی فردا در شهر کرمانشاه در دو مسیر شامل چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی و از آنجا به چهار راه بسیج و نیز از سه راه حافظیه به سمت چهار راه بسیج انجام خواهد شد و در این مسیرها محدودیت ترافیکی داریم.

سرهنگ امیدی تصریح کرد: برای مسیرهای منتهی به محل تجمعات مردم شامل مسیر تقاطع مدرس به سمت میدان آزادی، مسیر آزادی به تقاطع بسیج، مسیر سه راه حافظیه به سمت بلوار شهید بهشتی، محدودیت ترافیکی لحاظ شده است.

وی ادامه داد: تقاطع کارگر به سمت آزادی، تقاطع ۱۷ شهریور به بلوار شهید بهشتی، آتشنشانی به سمت آزادی نیز مسیرهایی هستند که برای فردا محدودیت ترافیکی دارند.

سرهنگ امیدی افزود: تردد در مسیرهای یاد شده از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا تا زمان اتمام مراسم راهپیمایی با اعمال محدودیت همراه خواهد بود و از تمام شهروندان تقاضا داریم به منظور برقراری نظم ترافیک همکاری لازم را با عوامل راهور به عمل آورند.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی اعمال خواهد شد و با جدیت نسبت به توقف خودورهای پارک شده در مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی با انتقال به پارکینگ برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: مسیرهای جایگزین نیز برای تردد خودورها در نظر گرفته شده و خیابان ۱۷ شهریور، بنت‌الهدی و ۲۲ بهمن از جمله محورهای جایگزین هستند.

سرهنگ امیدی بیان کرد: عوامل پرتلاش پلیس راهور انتظامی استان فردا در تمام مسیرهای منتهی به محل راهپیمای استقرار خواهند داشت و مسئولیت برقراری نظم تزافیکی را بر عهده خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار