فرماندار دهلران در جمع راهپیمایان دهلرانی :
فرماندار دهلران گفت دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته بخوبی از حق ملت ونظام در مقابل ابرقدرتها دفاع کردند وامروز شاهد دستاورد بزرگی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۱۷۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 11 February 2016
فرماندار دهلران گفت دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته بخوبی از حق ملت ونظام در مقابل ابرقدرتها دفاع کردند وامروز شاهد دستاورد بزرگی در این زمینه هستیم.

به گزارش تابناک ایلام از دهلران ،امید علی سبزی در مراسم 22بهمن گفت : 37 سال پیش در چنین روزی در قلب زمستان سر بهمن 57نور انقلاب تابیدن گرفت و قندیل های منجمد سلطنت ذوب شد و این موضوع منجر به بزرگترین رخداد تاریخ یعنی شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه بزرگ تمام تاریخ را تحت ثاثیر قرارداد افزود:پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل طاغوت در واقع پیروزی یک ملت با دست خالی اما با اراده ای بلند و عزمی راسخ و ایمانی استوار در مقابل استکبار داخلی و خارجی بود.
فرماندار دهلران افزود : با ورود امام امت به میهن اسلامی و ظرف مدت ده روز انقلاب اسلامی با حمایت مردم به پیروزی رسید و طومار دو هزارو 500 ساله رژیم شناهنشاهی در هم پیچید.
وی وحدت مردم را یکی از عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی دانست وافزود:رهبری امام امت و حمایت مردم و تمسک به دین و معنویت ریشه های انقلاب را تشکیل داند و امروز نهال نوپای انقلاب در سال 57 به درختی تنومند تبدیل شده وعلی رغم توطئه های دشمنان و استکبار جهانی و جنگ تحمیلی به یکی از کشورهای مقتدر منطقه وجهان تبدیل شده است.
سبزی گفت : :امروز همه موفقیت ها به برکت خون شهدا،رهبری امام امت،درایت وهوشیاری مقام معظم رهبری،اعتقاد راسخ مردم به انقلاب و ارزشها و حضور بموقع مردم در تمام صحنه های سرنوشت ساز از جمله انتخابات ها بوده است.
وی با اشاره به تسلیم شدن تفنگداران آمریکایی گفت: این خبر نیز در جهان دارای بازتاب های خوبی بوده و نشان از سربلندی و اقتدار نظام در جهان است.
فرماندار دهلران اظهار داشت : قطعنامه های شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی در زمان مذاکرات ما یا باید تسلیم می شدیم یا فعالیت های هسته ای را کنار می گذاشتیم اما با هنر دولتمردان،حمایت ها وارشادات رهبری و حمایت ملت دولت یازدهم توانست در پشت میز مذاکره به خواسته های بحق ملت جامه ی عمل بپوشاند.
وی گفت: برجام بمعنای بازکردن مرزها و واگذاری اقتصاد به خارج نیست بلکه بمعناب تعامل متقابل ما و دنیاست امام با حفظ حرمت ها و و قداست نظام در عرصه های مختلف است.
سبزی با اشاره به رویکرد دولت در اقتصاد مقاومتی منطبق بر فرمایشات رهبری گفت:زمانی دولت یازدهم روی کار آمد که شاهد نابسامانی در بازار و بی ثباتی در این عرصه بودیم و کوچکترین مسایل داد و ستد منوط به قیمت ارز در فضا بود اما به برکت حضور مردم در 24 خرداد 92 امروز دیگر خبری از آن بی ثباتی ها نیست.
فرماندار دهلران بیان داشت : طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدمات مهم دولت تدبیر ایمید بود و علی رغم آثار مثبت این طرح امام انچنان که باید و شاید این مهم انعکاس داده نشده و بخوبی خدمات به مردم معرفی نشده است ولی مردم با لمس این موضوع بخوبی از اجرای آن راضی هستند.
نماینده عالی دولت تدبیر ایمد در شهرستان دهلران با انتقاد از عملکرد صدا وسیما در باب انعکاس اخبار و خدمات دولت در شهرستان علی رغم ظرفیت های،آب وخاک،کشاورزی و نفت وگاز و استعدادهای انسانی افزود:در هفته دولت سال جاری بیشترین پروژه ها مربوط به این شهرستان بود که آبرسانی به دو روستای شهرستان نز در این دولت انجام شد امام انچنان که باید و شاید این اقدامات از طریق صدا وسیما به افکار عمومی منقل نشد.
فرماندار دهلران گفت :در دهه فجر سال جاری نیز 31 طرح در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شده که مهمترین آنها کلنگ زنی طرح شبکه های فرعی پایین دست سد دویرج با 500میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی بیش از دو هزار نفر بود که متاسفانه این طرح مهم وتاثیر گذاری ان در رونق اقتصادی و معیشت مردم نیز از طریق صدا وسیما استان منعکس نشد.
وی از پیگیری های مدیریت ارشد استان برای پیگیری مرز رسمی و بازارچه دهلران خبرداد وگفت: در دیدار با استانداران واسط و میسان این مهم مورد تاکید قرار گرفته ودرآینده نزدیک این مهم به صورت جدی مورد بررسی قرار می گیرد.
سبزی از به پیمان رفتن 12 کیلومتر از چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک در قالب تفاهم نامه وزارت راه وشهرسازی و نفت خبرداد وگفت:برای اجرای این مسیر 125 کیلومتری اعتباری بالغ بر 2هزار و 500میلیارد ریال هزینه می شود.
این مقام مسئول اظهار داشت : انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال جاری را مهم است و تمام اقدامات و امکانات و زیر ساخت ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و براساس قانون و قانونمداری و رعایت سلامت وصحت انتخابات فراهم است.
وی با اشاره به تاکیدات اما راحل،رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوردر خصوص انتخابات گفت:محریان انتخابات در اجرای انتخابات فقط قانون و قانونمداری را مد نظر دارند و همه با جدیت تلاش خواهیم کرد تا انتخاباتی با شکوه برگزار شود.
سبزی گفت : رییس صدا وسمیای مرکز ایلام و مسئولین مافوق در خصوص توجه به ظرفیت های این شهرستان مرزی و اقدامات و خدمات دولت توجه جدی داشته باشندهرچند اصحاب رسانه وخبر شهرستان در اطلاع رسانی از خدمات انجام شده دولت به خوبی عمل کردن
فرماندار دهلران گفت : حضور گسترده مردم درراهپیمایی 22 بهمن افزود:امروز ملت قهرمان و شهید پرور ایران باردیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با حضور خود عشق و علاقه درونی و دلبستگی به نظام،ولایت و منویات رهبری به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار