معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان کرمانشاه نتایج سفر دکتر مناف هاشمی معاون توسعه پشتیبانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به استان کرمانشاه را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۸۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 14 February 2016
معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان کرمانشاه نتایج سفر دکتر مناف هاشمی معاون توسعه پشتیبانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به استان کرمانشاه را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، صابر رحیمی در این باره اظهارکرد: در این سفر علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه، این فرصت به استان کرمانشاه داده شد تا عملکرد 2 ساله خود را در حضور معاون وزیر تشریح کند.

وی با اشاره به ارائه این گزارش در 100 صفحه به معاون وزیر ورزش و جوانان و تشریح آن در نشستی 3 ساعته با حضور او  و مدیران کل حوزه وزارتی اظهار کرد: این گزارش مشتمل بر اقدامات استان در زمینه های مختلف از جمله ماده 88،ماده 53 قانون الحاقی بودجه،ماده 27،ماده 6 و سایر احکام و قوانین بودجه ای بود.

رحیمی اضافه کرد: همچنین در این سفر آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و همچنین وضعیت بودجه ای ورزش استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه دکتر هاشمی در این سفر پس از مشاهده روند پیشرفت استان و برنامه های در دست اقدام قول داد بودجه ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سال آینده بین 70 تا 100 درصد افزایش یابد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین به بازدید دکتر مناف هاشمی از دهکده المپیک کرمانشاه و هیئت پزشکی ورزشی استان نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر مقرر شد طرح توسعه فضای فیزیکی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه سال آینده اجرایی شود.

رحیمی دیدار معاون توسعه و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان با استاندار کرمانشاه را نیز خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دیدار دکتر هاشمی با اشاره به بی نظیر بودن پروژه‌های در حال احداث در دهکده المپیک کرمانشاه قول مساعد داد با حمایت استان و تزریق منابع مالی کافی، این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار