رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 95 در کمیسیون تلفیق و هماهنگی شورا آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 21 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدتقی تذروی اظهار داشت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 95 پس از بررسی در هشت کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز، برای بررسی نهایی به کمیسیون تلفیق و هماهنگی شورا ارائه شد.

وی افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری پس از تصویب اولیه در صحن شورا، در قالب برش‌های تفکیکی به کمیسیون‌های تخصصی برده شده و پس از بررسی و اعلام نظر آنها، به منظور تطبیق و تصویب نهایی به کمیسیون تلفیق و هماهنگی ارائه شده است.

تذروی با بیان این که بررسی تطبیقی برش‌های بودجه 95 طی دو جلسه هشت ساعته به صورت فوق‌العاده انجام می‌شود، اظهار داشت: این بررسی در راستای تطبیق ردیف‌های بودجه در پروژه‌های مختلف و همچنین جلوگیری از هم‌پوشانی ردیف‌ها در کمیسیون‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در روند تصویب بودجه شهرداری، شورا ابتدا کلیات بودجه را تصویب کرد و سپس بررسی‌های تخصصی را انجام داد، نکته حائز اهمیت این است که نظرات کمیسیون‌ها مبنی بر تغییر در منابع درآمدی و هزینه‌ای باید به صورت تطبیقی در کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

تذروی ابراز داشت: بر اساس این گزارش، بودجه پیشنهادی شهردار برای سال 1395 مجموعه شهرداری، یک ماه پیش به شورا ارائه شد که پس از بررسی کمیسیون‌ها در جلسات فشرده، به دلیل کمبود وقت و نزدیک شدن به پایان زمان قانونی تصویب بودجه، امروز و فردا دو جلسه فوق‌العاده (از ساعت 9 تا 17) برای تطبیق برش‌های بودجه برگزار می‌شود و نتیجه نهایی روز دوشنبه سوم اسفند در صحن علنی شورا ارائه و پس از تصویب به شهردار شیراز ابلاغ می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار