رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: استان زنجان در زمینه صنعت نساجی رتبه دوم کشوری را دارد و در این زمینه می تواند فضای مناسبی برای حضور سرمایه گذاران باشد.
کد خبر: ۱۸۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 23 February 2016
غلامحسین جمیلی در دیدار فعالان اقتصادی استان زنجان با سفیر دانمارک در ایران با بیان اینکه استان زنجان در مسیر  ترانزیت مرکز به غرب و شمالغرب کشور قرار گرفته است، افزود: استان زنجان موقعیت خوبی در زمینه زیرساخت های سرمایه گذاری دارد و می تواند فضای ایده آلی را برای سرمایه گذاران فراهم کند.

وی ادامه داد: استان زنجان از نظر استراتژیک نیز بهترین منطقه برای استقرار صنایع محسوب می‌شود و می‌تواند از نظر امنیت سرمایه‌گذاری و تسهیل دسترسی به بازارهای مصرف و سرمایه‌گذاری بسیار مهم است

جمیلی با بیان اینکه استان زنجان دارای ذخایر عظیم معدنی بخصوص در حوزه صنعت سرب است افزود: بزرگ‌ترین معدن سرب و روی در زنجان، این استان را به قطب سرب و روی کشور تبدیل کرده است.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه نساجی دارای رتبه دوم کشوری است، افزود:بخش عمده ماشین‌آلات این صنعت در استان زنجان منطبق با نیاز بازار است.

جمیلی افزود: استان زنجان قابلیت خوبی در صنایع وابسته به برق و الکترونیک از تولید و توزیع ترانس‌های پرقدرت تا کابل و تجهیزات جزئی دارد و مسیر آتی سرمایه‌گذاری توسعه‌ای به همین محور اختصاص خواهد داشت.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان  در ادامه با بیان اینکه قابلیت بالای زنجان در بخش کشاورزی زمینه مهمی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش به وجود آورده است، ادامه داد: دامداری سنتی و صنعتی در استان زنجان وجود دارد و استقرار صنایع تبدیلی در این حوزه می تواند نقش تاثیرگذاری در زمینه استان داشته باشد.

جمیلی افزود: قابلیت بالای زنجان در بخش کشاورزی زمینه مهمی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش به وجود آورده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار