فرماندار سلسله گفت: 24 هزار و 500 انشعاب برق نیز به مشترکان واگذارشده و بیش از 200 خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ 31 January 2015
به گزارش باشگاه خبرنگاران،غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای اداری سلسله اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 5 هزار و 300 دانشجو در دانشگاه‎های شهرستان در حال تحصیل هستند و همه این نعمات از برکات انقلاب اسلامی است چرا که امکان تحصیل برای همه اقشار جامعه را به‌صورت یکسان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی در رفع محرومیت از چهره شهرها تلاش‎های بسیار مؤثری صورت گرفته است افزود: ازجمله این تلاش‌ها گازرسانی، آب آشامیدنی سالم و نعمت برق است که امروز خوشبختانه حتی دورافتاده‎ترین روستاها هم از این نعمات برخوردار هستند.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه 24 هزار و 500 انشعاب برق نیز به مشترکان واگذارشده و بیش از 200 خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: در بخش گازرسانی شهرستان از نرم کشوری نیز جلوتر است و اکنون بخش مرکزی و فیروزآباد به‌طور کامل و 154 روستا از مجموع 265 روستای شهرستان، از نعمت گاز بهره‎مند هستند.

‌حجت‎الاسلام موسوی امام‌جمعه سلسله نیز ضمن تبریک به مناسبت میلاد مسعود و خجسته یازدهمین اختر تابناک ولایت و فرارسیدن ایام‎الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: عوامل بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند که در رأس آن‎ها مرجعیت و حضور بارز مردم بسیار پررنگ و مؤثر بود.

وی با بیان اینکه اکنون، مهم‌ترین مسئله، حفظ و نگهداری این انقلاب است و برای دست‎یابی به این مهم، باید به همان عواملی تمسک جست که در پیروزی آن نقش داشتند تصریح کرد:در زمان حکومت طاغوت، روستائیان از هیچ نعمتی برخوردار نبودند اما امروز به برکت انقلاب، بسیاری از اهالی همین روستاها در مناصب بالا در حال خدمت به مردم هستند.

امام‌جمعه سلسله بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما مرهون خون شهداست، خاطرنشان کرد: مردم‌داری رمز موفقیت یک نظام است و اصل جمهوری اسلامی نیز بر مردم‌داری است.
وی افزود: درواقع انقلاب یک بخش نظام است و مردم‌داری بخش دیگر آن و زمانی می‎توانیم بگوییم برای انقلاب خدمت کرده‎ایم که با عمل و خدمت خود در پایداری انقلاب مؤثر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار