مدیر گل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: همچنین ۱۲۳ دستگاه اتوبوس ویژه و ۵۴ دستگاه اتوبوس وی آی پی در سیستم حمل و نقل مسافر استان زنجان فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۹۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 01 March 2016
ایرج دست‌نشان با بیان اینکه به منظور رفاه حال مسافران بخش حمل و نقل جاده‌ای و فراهم کردن شرایط سفر برنامه‌ریزی شده برای مردم، پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از ۱۱ اسفندماه آغاز می‌شود، افزود: همچنین از ۱۸ اسفندماه علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل در پایانه مسافربری زنجان انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی می‌توانند به سایت www.payaneh.ir مراجعه و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند، تصریح کرد: طبق سنوات گذشته، امسال نیز نرخ بلیت نوروزی اتوبوس‌ها در راستای جبران تردد یک‌سر خالی ناوگان‌های بین‌شهری ۲۰ درصد افزایش دارد.

مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: همچنین ۱۲۳ دستگاه اتوبوس ویژه و ۵۴ دستگاه اتوبوس وی آی پی در سیستم حمل و نقل مسافر استان زنجان فعالیت دارند که عمر متوسط این ناوگان استان سه سال و عمر متوسط اتوبوس‌های ویژه ۸.۹۹ است.

دست نشان با بیان اینکه تلاش شده است با هماهنگی همه دست‌اندرکاران ستاد نوروزی، جابه‌جایی مسافران با آرامش خاطر انجام شود، اظهار کرد: این اداره‌کل با تشکیل ستاد نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جابه‌جایی مسافران در ایام نوروز و برنامه‌ریزی مناسب برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و روان برای مسافران اقداماتی را در دست اجرا دارد و هماهنگی با نهادهای ذی‌ربط و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، كنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شركت‌ها و رانندگان و نحوه سرویس‌دهی به مسافران، انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه همه شرکت‌های حمل و نقل مسافر در هنگام پیش‌فروش و فروش بلیت برای ایام نوروز، شماره موبایل مسافران را برای شرکت در نظرسنجی دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ابزارهایی چون صندوق انتقادات و پیشنهادات برای برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه به شماه ۳۰۰۰۱۴۳ در نظر گرفته شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار