نشست شهرداران استان با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 15 March 2016
نشست شهرداران استان با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسدالله  رازانی در این نشست، مسئولیت شهرداری ها را به لحاظ ارتباط آنها با زندگی عمومی مردم حساس و مهم برشمرد و گفت: سازمان همیاری های شهرداری به مثابه یک بنگاه اقتصادی است که در آن عملکرد مهمتر از بودجه و هزینه هاست بنابراین باید در امور مهم و با اهمیت مشارکت داشته باشد که این مسئله در خصوص مشارکت سازمان همیاری های استان در مجتمع پتروشیمی اسلام آباد و خرید سهام آن اتفاق افتاده که خبر خوشحال کننده ای است.

ویی افزود: استان کرمانشاه یکی از استان های بسیار مستعد در زمینه گردشگری است و پتانسیل بسیار بالایی دارد که بعنوان نمونه می توان از تکیه معاون الملک نام برد که ترکیبی ارزشمند از هنر،دین و عشق است که هنوز خوب معرفی نشده است در حالیکه قابلیت جهانی شدن را دارد و بر همین اساس  اصرار دارم که موسسه گردشگری در استان باید فعال شود و بتواند در پروژه های مهم گردشگری مانند کریدور گردشگری بیستون-طاق بستان ایفای نقش کند و فعالیت داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از موارد با اهمیت در مقوله شهری، رونق شهرهاست که بسیار مهم و قابل توجه است  و باید در اولویت کار شهرداران باشد زیرا در دوره ای زندگی می کنیم که دسترسی مردم به اطلاعات راحت تر از گذشته شده و عملکرد شهرداری ها نیز به راحتی در معرض دید، مقایسه و قضاوت مردم قرار می گیرد و همین مسئله مسئولیت شهرداری ها را سنگین تر می کند.

استاندار ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهرها را خواستار شد و گفت: با وجود اینکه با امکانات محدودی مواجه هستیم اما درخواستم از شهرداران استان اینست که اتفاقات مثبتی را در شهرهایی که مسئولیت دارید باعث شوید و منشاء کارهای ماندگار باشید،شهردار باید دید زیبایی شناسی و عیب بینی داشته باشد تا بتواند در کارش موفق عمل کند.

وی در پایان بر برگزاری کلاس ها و تورهای آموزشی تاکید کرد و تصریح کرد:پیگیری و سماجت در خواسته ها و اهداف و نیز دیدن تجربه های دیگران در داخل و خارج از کشور می تواند نسبت به توسعه دید و نگاه شهرداران کمک نماید.

در این نشست مهندس نیک کردار معاون عمرانی استانداری به ارائه مصوبات بودجه سال 95 و همچنین مدیرعامل سازمان همیاری های استان کرمانشاه به ارائه عملکرد سال 94 پرداختند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار