مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در محوطه تاریخی گردشگری بیستون برای اولین بار طرح «داوطلب یار گردشگری» توسط معاونت داوطلبان اجرا شد.
کد خبر: ۲۰۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 23 March 2016
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در محوطه تاریخی گردشگری بیستون برای اولین بار طرح «داوطلب یار گردشگری» توسط معاونت داوطلبان اجرا شد.

محمدرضا امیریان در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح «داوطلب یار گردشگری» در محوطه تاریخی گردشگری بیستون خبر داد و افزود: این طرح  ابتکاری توسط یکی از جوانان در بخش معاونت  داوطلبان سال گذشته ارائه شده و امسال به طور جدی اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: محوطه تاریخی بیستون یکی  پرتردد ترین جادبه های گردشگری استان است که همواره پذیرای مهمانان بسیاری از سراسر کشور است.

امیریان اظهار داشت: در طرح داوطلب یار گردشگری در محوطه بی نظیر گردشگری «امیر کرمیان» از معاونت داوطلبان که عضو هیئت مدیره راهنمایان گردشگری استان نیز هستند، در اوج شلوغی به مسافرین و گردشگران نوروزی اطلاعاتی درباره این محوطه و دیگر نقاط گردشگری استان ارائه می کنند.

امیریان تصریح کرد: ارائه تصاویری از جاذبه های گردشگری  استان از طریق بلوتوث و دادن اطلاعاتی درباره وضعیت جوی و آب و هوایی به مخاطبین از دیگر برنامه های پایگاه هلال احمر واقع در محوطه تاریخی گردشگری بیستون است.

وی با اشاره به فعالیت های متنوع و گسترده جمعیت هلال احمر ، خاطرنشان کرد: حضورچشمگیر  قشر جوان در معاونت ها با ایده ها و ابتکارات نو همراه است که باید از این ایده و تفکرات به بهترین نحو استقبال کرد.  

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اولین خانه داوطلبین تخصصی «خبرنگاران» جمعیت هلال احمر در استان کرمانشاه نیز خبر داد و افزود: این طرح نیز از سوی یکی از جوانان فعال  به نام «وحید پرندین» ارائه شده که جای قدرانی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار