کد خبر: ۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹ 01 February 2015
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از پیوستن ۱۰ بازیکن جدید به تیم فجر شهید سپاسی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهراب قنبری شامگاه شنبه در نشست خبری آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جذب بازیکنان در تیم فجر، گفت: جوکار، رمضانی، خوشنام، فتحیان، فرجام، بیات و چهار بازیکن امید به تیم فجر شهید سپاسی شیراز پیوستند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که مد نظر سرمربی تیم فجر قرار داشت را جذب کردیم و به طور حتم شاهد تیمی متفاوت از فجر سپاسی در نیم فصل دوم لیگ دسته یک خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه تیم فجر در نیم فصل اول با بد شناسی مواجه شده بود، گفت: مشکلات تیم را در نیم فصل اول بررسی کردیم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که بدشناسی همراه اول تیم فجر در نیم فصل اول بود.

قنبری تاکید کرد: البته اشتباهات داوری نیز باعث شد که ۹ امتیاز را از دست بدهیم هر چند که این اشتباهات از عمد نبوده است.

وی با بیان اینکه تمامی مسئولین استان فارس برای موفقیت تیم فجر باید هماهنگ باشند افزود: به کمکهای معنوی و مادی مسئولان استان فارس احتیاج داریم اما متاسفانه در این راستا کمتر توجه ای به تیم فجر نمی شود.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه کادر فنی بار سنگینی را بر دوش کشیدند یادآور شد: تیمی که ۹ بازیکن اصلی خود را از دست داده باشد مربیگری آن دل شیر می خواهد که خوشبختانه کادر فنی جدید با اعتماد به بازیکنان جوان کار خود را شروع کردند.

قنبری ادامه داد: هر چند که تیم فجر تمرینات خود را دیرتر از دیگر تیم های حاضر در لیگ دسته یک شروع کرد اما در بازی های پایانی نیم فصل توانستیم به خواسته های خود برسیم.

وی افزود: هرچند که اگر اشتباهات داوری و بد شانسی بازیکنان جوان نبود امروز تیم فجر در صدر لیگ دسته یک قرار داشت.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه اگر مسئولین استان فارس خواهان انجام کارهای فرهنگی هستند باید به فوتبال توجه داشته باشند، گفت: ۹۰ دقیقه جوانان را در ورزشگاه نگه داشتن و برای آنها فضایی شاد ایجاد کردن کار ساده ای نیست و هر اندازه در این راستا سرمایه گذاری شود به طور حتم نتیجه خوبی مشاهده می شود.

قنبری تاکید کرد: کسب موفقیت برای فجر شهید سپاسی شیراز باعث سربلندی استان فارس می شود و به همین دلیل باید همگان برای رسیدن به این موفقیت همکاری داشته باشند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص شایعات حضور نداشتن مدیر عامل در کنار تیم فجر نیز گفت: باید توجه داشته باشید که من جانشین سپاه فجر استان فارس نیز هستم و باید ماموریت های این مجموعه را نیز انجام دهم.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه هیچگونه سفر خارج از کشوری نرفته ام تاکید کرد: امروز شرق کشور محل ماموریت سپاه فجر فارس است که من به عنوان جانشین سپاه فجر باید در این منطقه نیز حضور داشته باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار