مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از مراجعه قریب به ۱۲۹ هزار نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 04 April 2016
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از مراجعه قریب به ۱۲۹ هزار نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال جاری در این استان خبر داد.

محمدرضا امیریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نورزی تا ۱۵ فروردین ماه در این استان ادامه داشت و قریب به ۱۲۹ نفر به ۲۲ پست ثابت و سیار هلال احمر کرمانشاه مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه در این طرح جوانان هلال احمر به صورت خودجوش از تمام کانون ها مشارکت داشتند تصریح کرد: این تعداد شامل هزار و ۲۹۱ نفر روز آقا و ۱۶۵نفر روز از بانوان برای خدمت رسانی به مسافرین  نوروزی حضوری فعال داشتند.

امیریان بیان کرد: تا کنون ۴۶ هزار و ۳۶۵ نسخه نقشه  استان با معرفی مناطق گردشگری و ۳۵ هزار و ۵۶۹ مورد بروشور نکات ایمنی و سلامت و ۲۱ هزار و ۴۱۷ مورد سایر محصولات فرهنگی توسط پست های هلال احمر در بین مسافران توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  با اشاره به برپایی ایستگاه های سلامت در این پایگاه ها گفت: ۲۵هزار و ۲۶۲ تن از خدمات ایستگاه های سلامتی جهت گرفتن تست خون و قند خون استفاده کردند.

وی افزود: همچنین جوانان آموزش دیده هلال احمر در طرح سحاب با دوچرخه های امدادی در داخل بوستان ها و جاهایی که امکان تردد خودروهای امدادی نیست، حضور پیدا کرده و کمک های امدادی و فعالیت های فرهنگی را ارائه کردند.

امیریان مراجعه کودکان به فضای دوستدار کودک را ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن و بهرمندی نمازگزاران از خیمه های نماز را ۴ هزار و ۷۵۶ تن عنوان کرد.

وی «بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم» را شعار طرح ملی ایمنی و سلامت عنوان و خاطر نشان کرد: راه اندازی کمپین نه به تصادفات جاده‌ای در سازمان جوانان هلال احمر زمینه ساز فعالیت فرهنگی عموم مردم برای کاهش تلفات تصادف بوده و در این مدت، اقشار مختلف مردم، هنرمندان و ورزشکاران هم صدا با مسئولان استان با امضای میثاق نامه به این کمپین انسان دوستانه پیوستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار