بخشدار مرکزی سرخه خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،بخشدار مرکزی سرخه از پیشنهاد حدود 80 پروژه از شهرستان سرخه به تیم سفر هیأت دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 12 April 2016

ظهور جعفری دوشنبه شب در پنجمین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد مردمی استقبال سفر در شهرستان سرخه با حضور مسئولان و اعضای کمیته‌های ستاد مردمی استقبال سفر در این شهرستان در سالن فرمانداری شهرستان، با اشاره به جلسات برگزارشده تاکنون افزود: شهرستان سرخه با فعالیت کمیته‌های ستاد مردمی استقبال و تشکیل جلسات متعدد به‌خصوص اقدامات مهم ستاد مردمی شهرستان، وارد مرحله عملیاتی استقبال از فرزند برومند استان شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان سرخه با به‌کارگیری تمام توان شهرستان، آمادگی کامل برای استقبالی شایان از رئیس‌جمهور و هیأت وزیران را خواهد داشت.

بخشدار مرکزی سرخه همچنین گفت: فراهم کردن استقبال باشکوه و پرشور از کاروان تدبیر و امید و بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان‌ها از وظایف بسیار مهم مسئولان استان در قبال سفر هیأت دولت است.

جعفری افزود: فرمانداری شهرستان سرخه با استفاده از اطلاعات وصولی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرخه، مشکلات و کمبودهای شهرستان را جمع‌آوری کرده و این مشکلات را در قالب پنج فقره نامه به امضای فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس رسانده تا به اطلاع رئیس‌جمهور در سفر به استان سمنان برساند و در سفر یکی از وزرا به شهرستان سرخه، مشکلات و چالش‌های شهرستان به اطلاع وی نیز رسانده می‌شود.

بخشدار مرکزی سرخه همچنین با اشاره به لزوم توجه مسئولان به بحث گردشگری، توریستی و سرمایه‌گذاری در این شهرستان افزود: یکی دیگر از مسائل و مباحث مهمی که در سفر رئیس‌جمهور به همراه هیأت وزیران مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و به اطلاع هیأت دولت رسانده خواهد شد، بحث جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعت گردشگری خواهد بود.

جعفری همچنین از پیشنهاد حدود 80 پروژه از شهرستان سرخه در سفر کاروان تدبیر و امید به هیأت دولت خبر داد و گفت: قدردانی مردم استان سمنان از تلاش‌های رئیس‌جمهور و هیأت دولت در روز استقبال با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم استان متبلور خواهد شد.

در این نشست، مقرر شد؛ با هماهنگی‌های لازم مسئولان، عشایر و روستاییان شهرستان سرخه با لباس محلی و شعارنوشته‌های خوشامدگویی به زبان محلی در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور و در سخنرانی مردمی حضور یابند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار