مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی 2017، گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات تا 15 اردیبهشت‌ماه است.
کد خبر: ۲۱۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 26 April 2016
عبدالنبی سواعدی اظهار کرد: مرحله‌ی شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت 25 اردیبهشت‌ماه، مرحله استانی هفتم و هشتم مرداد‌ماه و مرحله‌ی کشوری آن نیز در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرحله استانی این مسابقات، با برگزاری یک آزمون کتبی و سپس یک آزمون عملی میان برگزیدگان آزمون کتبی، نسبت به انتخاب نفرات برتر  و معرفی آنان به مرحله استانی اقدام خواهد شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در 31 رشته برگزار خواهد شد، عنوان کرد: رشته‌های آکواترونیک(منابع آب و فاضلاب)، الکترونیک، آجرچینی، تأسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، رباتیک، طراحی توسعه وب، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات در زمینه‌های راهکار‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای تجارت، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، فناوری طراحی گرافیک، تراش CNC، فرز ‌CNC، خیاطی در زمینه فناوری مد، کاشی‌کاری دیوار و کف، کابینت‌ساری چوبی، لوله کشی گرمایشی، فناوری خودرو، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، صنایع غذایی در زمینه آشپزی و قنادی، طراحی فضای سبز، جوشکاری، جواهر‌سازی، ساخت و تولید، کنترل صنعتی، صافکاری خودرو و کار روی صفحات فلزی و گل‌آرایی رشته‌های این دوره از مسابقات هستند.

سواعدی تصریح کرد: ثبت‌نام برای علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق پرتال جامع این سازمان به آدرسadvari.irantvto.ir  اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموختگان مراکز فنی و حرفه‌ای، هنر‌جویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند شرکت‌کنندگان این مسابقات باشند؛ همچنین شرط سنی لازم برای شرکت در رشته‌های ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک و آکواترونیک متولدین 11 دی‌ماه 1370 به یعد و برای سایر رشته‌ها متولدین 11 دی‌ماه 1373 به بعد است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء سطح فرهنگ مهارت‌آموزی میان جوانان، معرفی آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصاد به مردم و جلب‌نظر بنگاه‌ها، صنایع و صنوف برای مشارکت در برگزاری مسابقات، ایجاد فرصتی جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارت حرفه‌ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌ها و فراهم‌کردن فرصت رقابت سالم میان جوانان عنوان کرد.

سواعدی با اشاره به حضور درخشان خوزستان در مسابقات سال گذشته، خاطر‌نشان کرد: خوزستان سال گذشته موفق به کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه دیپلم افنخار شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار