مدیر عامل موسسه جهاد نصر کشور گفت: ان شاالله تا پایان سال 96 فاز اول پروژه 550 هزار هکتاری به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۲۲۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 28 April 2016
یدالله شمایلی امروز  نهم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اگر تخصیص آب فاز دوم هم انجام شود، می‌توانیم در سال 95 و 96 به موازات فاز اول بخشی از فاز دوم را نیز اجرا کنیم.

 وی افزود: امروز توفیق یافتیم تا خدمت معاون وزیر نیرو و معاون وزیر کشاورزی به منظور بررسی و بازدید از وضعیت طرح 550 مقام معظم رهبری باشیم که امیدواریم با وجود این دو مسئول و مطرح کردن مشکلات با حضور مسئولین منطقه و پروژه طرح 550 هزار هکتاری اقدامات خود را به سرانجام برسانیم.

شمایلی تصریح کرد: حل بعضی از مشکلات و مسایلی که در مسیر این پروژه وجود دارد، نیاز به هماهنگی بیشتری میان وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی دارد؛ به همین منظور از این دو معاون دعوت به عمل آمده است.

وی در خصوص تخصیص آب فاز دوم برای این طرح خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی به آن پرداخته‌ایم، تخصیص آب مرحله دوم بوده است و به همین منظور معاون امور آب وزارت نیرو به عنوان مسئول آب کشور پس از وزیر نیرو دعوت شد تا وی از نزدیک شرایط را ببیند که امیدواریم حضور وی و این بازدید در تخصیص آب فاز 2 طرح موثر باشد.

شمایلی بیان کرد: به لطف خدا و همت مسئولین نظام تاکنون هیچ مشکلی در خصوص تخصیص آب و اعتبارات نداشته‌ایم و اعتبارات موسسه جهاد نصر مصوب و به موقع است و همواره اعتبارات و منابع مالی مناسبی را در اختیار داشتیم.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور با ابراز امیدواری نسبت به ادامه وضعیت تخصیص اعتبارات سال 94 در امسال گفت: درصدد هستیم در روزهای آتی 150 میلیون دلار از اعتبارات سال 95 تخصیص یابد تا بتوانیم پروژه‌ها را به موقع از نظر تامین مالی پوشش دهیم و به اقدامات خود شتاب بیشتری دهیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار