مسئول سازمان بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خوزستان با اعزام 65 هزار دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال تحصیلی 95-94 رتبه نخست کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۲۳۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 15 May 2016
سروان رضا طریفی یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان بسیج فرهنگیان خوزستان در محل تالار طلائیه اهواز در حضور تعدادی از بسیج فرهنگیان و خانواده شهدای فرهنگی مدافع حرم این استان بیان کرد: اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی است.

وی افزود:برای آشنایی قشردانش آموز با رشادت رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس، باید این اردوها بهتر و پربارتر برگزار شود.

طریفی گفت: همچنین پارسال پنج نفر از فرهنگیان خوزستان به دوازدهمین جشنواره علمی و پژوهشی کشوری راه یافتند که دو نفر از آنها رتبه کشوری کسب کردند.

سروان طریفی افزود: 40 اثر از فرهنگیان خوزستان به این جشنواره ارسال شده بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ازجمله مهم ترین اولویت ها در بسیج فرهنگیان تعلیم سبک زندگی اسلامی، تقویت اردوهای راهیان نور و سازندگی تکامل ساختاری بسیج فرهنگیان، تحقق در کار تبلیغی با تاکید بر ارتقای محبوبیت بسیج ساده و روان سازی فرآیندها، توسعه امر به معروف و نهی از منکر است.

در این همایش از شش خانواده فرهنگیان شهید مدافع حرم خوزستان تجلیل شد.

همچنین در این همایش از دو نفر از فرهنگیان برگزیده استانی در جشنواره علمی و پژوهشی کشور و نیز از فعالان اردوهای راهیان نور دانش آموزی خوزستان در سال تحصیلی 95-94 تجلیل شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار