تابناک هفته؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۳۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 20 May 2016
سازمان محیط زیست شجاعانه جلوی اجرای پروژه بهشت آباد را بگیرد

نماینده ی سازمان های مردم نهاد محیط زیستی خوزستان: گفت: امیدواریم ریاست سازمان حفاظت محیط زیست شجاعانه در این گونه موارد بایستد و در خصوص طرح بهشت آباد پیش از آنکه هزینه های گزافی از بیت المال برای اجرای این طرح صرف شود و نیز برای امنیت خاطر مردم خوزستان و چهار محال بختیاری به وظیفه ی ذاتی و سازمانی خود عمل کند و اقتدار سازمان حفاظت محیط زیست را نشان دهد. (جزئیات بیشتر)




از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی، حل مشکلات جامعه است

رامی علاسوند رئیس شورای شهر اهواز در افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی اهواز عنوان کرد: یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم، حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است. (جزئیات بیشتر)




تحلیلی بر وضعیت بازار فولاد

خوزستان به دلیل دارا بودن کارخانجات فولادسازی بزرگ و مطرح در منطقه، دسترسی به بنادر و نزدیکی به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق دارای پتانسیل بالا در صادرات است. (جزئیات بیشتر)




نمایندگان و مدیران استان در توسعه خوزستان چه نقشی دارند؟

استان خوزستان بیش از آن که به بودجه و سرمایه نیاز داشته باشد به مدیران قابل و کیفی نیاز داردتا بتوانند از بودجه های تخصیص یافته حداکثر استفاده را در جهت توسعه استان ببرند.به عبارت دیگر در برنامه ششم توسعه ممکن است بندهای خوبی در ارتباط با خوزستان تدوین گردد که بالقوه بتوانند رونق اقتصادی خوزستان را در پی داشته باشد. (جزئیات بیشتر)




قهرمانان ارزان ولی ارزشمند خوزستان

روزهای خوش ورزش خوزستان همچنان ادامه داشت و این بار نگاه ها به برزیل کوچک بود، آبادانی های خونگرم پس از قهرمانی استقلال خوزستان، هم قسم شده بودند تا شادی مردم استان را تکمیل کنند. (جزئیات بیشتر)




چالش های کشاورزی خوزستان و راه کارهای برون رفت از آن

وجود مشکلات شدید در حوزه کرخه و مارون و رودخانه زهره ، منجر به محرومیت کشاورزان از زراعت در این منطقه گردید. کشت های مستمر در این منطقه از جمله خرما سال گذشته با خسارات و ضرر و زیان فراوانی روبه رو شد . برای مثال محصول خرما در حوزه شادگان ، از نظر کیفیت و کمیت نسبت به سالهای گذشته در سطح پایین تری قرار داشت. (جزئیات بیشتر)




 ۵ پروژه بهداشتی و درمانی باحضور وزیر بهداشت در رامهرمز افتتاح شد

سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در هشتمین سفر خود به استان خوزستان بخش اورژانس، آی سی یو و سی سی یو بیمارستان مادر و ام آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز را افتتاح کرد. (جزئیات بیشتر)




نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و فتح خرمشهر آغاز شد

آیین افتتاحیه نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و فتح خرمشهر با حضور هشت گروه نمایش صحنه ای و خیابانی به صورت رسمی برگزار شد. (جزئیات بیشتر)




ماهشهر بزرگترین بندر ذخیره کننده آمونیاک در کشور شد

با بهره‌برداری از دو طرح پتروشیمی رازی، ماهشهر به بزرگ‌ترین بندر ذخیره‌کننده آمونیاک در کشور تبدیل شد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار