بسته خبری شهرستان ها؛
«بسته خبری شهرستان ها» شامل جدیدترین، مهمترین و جذاب ترین اخبار از شهرستان های استان خوزستان است، که به صورت کوتاه گردآوری شده اند.
کد خبر: ۲۳۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 23 May 2016
معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر

نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر، شامگاه یکشنبه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و گردشگردی منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولان استانی و محلی و شهروندان خرمشهری و آبادانی به کار خود پایان داد. (جزئیات بیشتر)




کلنگ ساخت تالار نمایش آبادان به زمین زده شد

کلنگ ساخت تالار نمایش آبادان همزمان با میلاد با سعادت امام عصر(عج) و با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، در محل پشت مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه به زمین زده شد. (جزئیات بیشتر)




محموله سه میلیارد ریالی کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف و توقیف یک هزار و 814 کارتن کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




تولید بیش از 250 هزار تن محصول گندم در شوش

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به تولید بیش از 250 هزار تن گندم از سطح 65 هزار هکتار از اراضی این شهرستان گفت: این رقم نسبت به پارسال 35 درصد افزایش داشته است. (جزئیات بیشتر)




کشف محموله 114 کیلویی تریاک در خوزستان

سردار اسحاقی فرمانده انتظامي استان از کشف محموله 114 کيلويي ترياک و دستگيري سه سوداگر مرگ در شهرستان "بهبهان" خبر داد. (جزئیات بیشتر)




لنج باری مسیر دبی - خرمشهر غرق شد

لنج باری با ١٠ سرنشین و محموله برنج و شكر از دبی به مقصد بندر خرمشهر در حال حركت بود که بر اثر نقص فنی و آسیب در بدنه دچار حادثه شد. (جزئیات بیشتر)




تصادف در جاده شوش - اهواز سه کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت

برخورد سه دستگاه خودرو در جاده سراسری شوش - اهواز سه کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت. (جزئیات بیشتر)




آمار ازدواج و طلاق در دزفول افزایش یافته است

رئیس مرکز بهداشت دزفول از افزایش آمار ازدواج در این شهرستان خبر داد اما گفت:به همان نسبت آمار طلاق نیز در این شهرستان افزایش یافته است. (جزئیات بیشتر)




همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شوش برگزار ‌شد

به مناسبت هفته جوان و هفته میراث فرهنگی و نیز سالروز حماسه فتح خرمشهر ، همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه در شوش برگزار شد. (جزئیات بیشتر)
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار