رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از کلاهبرداری 242 تخته فرش و دستگیری سه کلاهبردار در این رابطه در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 11 June 2016
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علی حاتمی افزود: در پی دریافت شکایتی مبنی بر اینکه افرادی با جلب اعتماد تولیدکنندگان فرش در استان اصفهان تعدادی فرش کلاهبرداری و به شهرستان اهواز منتقل کرده اند موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان با بررسی پرونده متوجه شدند، سه نفر با مراجعه به تولید کنندگان فرش در استان اصفهان با سپردن سند منزل مسکونی و جلب اعتماد آنها، تعداد زیادی فرش از آنها به قیمت کارخانه تحویل گرفته و برای فروش به اهواز منتقل کرده و فرش ها را با زیرقیمت به فروش رساندند.

وی افزود: ماموران با تحقیق گسترده اعضای این باند سه نفره کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 242 تخته فرش به ارزش سه میلیارد و 500 هزار ریال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حاتمی افزود: در بررسی کارشناسی مشخص شد، ارزش سند ملکی که به عنوان ضمانت نزد تولید کنندگان فرش سپرده بودند بسیار کم و تنها برای کلاهبرداری بوده است.

وی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار