دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: یکم تیرماه سال جاری 5.5 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی ساعت 9 صبح در میدان کوزه‌گری شیراز با حضور استاندار و دیگر مسئولان انتظامی این استان امحاء می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 15 June 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدرضا ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر که از 26 ژوئن مصادف با پنجم تیرماه همزمان در جهان و ایران اسلامی برگزار می‌شود برنامه‌های متعددی شامل امحاء 5.5 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در شیراز و سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در این شهر و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری 29 همایش پیشگیری اولیه از اعتیاد در شهرستان‌های این استان با محوریت فرمانداری‌ها و در شیراز با حضور استاندار فارس و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران این عرصه، با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله برنامه‌هایی است که در روزهای یکم و دوم تیرماه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده در سال جاری بیش از 7 هزار تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف‌ شده که این میزان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار