تابناک هفته؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۴۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 17 June 2016
60 درصد متوفیان حوادث رانندگی عابران پیاده هستند/ اعلام نقاط حادثه خیز اهواز

رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز گفت: در اردیبهشت ماه امسال آمار متوفیات حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴٠ درصد افزایش داشته که ۶٠ درصد از کشته شدگان عابران پیاده هستند. (جزئیات بیشتر)




سهم 2 درصدی خوزستان از شرکت های دانش بنیان

مدیر دفتر پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه تنها 2 درصد از شرکت های دانش بنیان کشور متعلق به خوزستان می باشند گفت:با توجه به ظرفیت های صنعتی خوزستان سهم 2 درصدی این استان از شرکت های دانش بنیان کشور زیبنده نیست. (جزئیات بیشتر)




حذف معاونت اجتماعی فرهنگی، تصمیمی غیرکارشناسی است

جای گلایه از تصمیم گیران امر است که مصمم بر حذف نهادی تاثیرگذار و مهم در حوزه فرهنگی و اجتماعی را هستند و این یک تصمیم سیاسی، غیر معقول، غیرکارشناسی و برخلاف منویات مقام معظم رهبریست. (جزئیات بیشتر)




طرح اولیه باغ موزه اهواز با گذشت 14 ماه هنوز ارائه نشده است

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با گذشت 14 ماه از انعقاد قرارداد ایجاد باغ موزه اهواز هنوز در بخش نخست آن مانده ایم و هیچ گونه طرح اولیه از آن ارائه نشده است. (جزئیات بیشتر)




پرداخت تنها ۴۱/۲۷ درصد از کل اعتبارات مصوب سال ۱۳۹۴

مدیرعامل آبفار خوزستان اظهار کرد: از مجموع اعتبارات مصوب سال ۱۳۹۴ شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان تا این تاریخ تنها ۴۱/۲۷ درصد به این شرکت پرداخت شده است. (جزئیات بیشتر)




 تخصیص 443 میلیارد تومان برای راه اندازی واحد های نیمه فعال استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تخصیص 443 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی واحد های نیمه فعال استان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




پیشرفت 90 درصدی زیرگذر جوادالائمه و 70 درصدی زیرگذر شریعتی

دره شوری اضافه کرد: روگذر جوادالائمه ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه و ۹۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته است و زیرگذر شریعتی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۷۰ میلیارد ریال اعتبار داشته و بیش از ۷۰ میلیارد ریال هم برای تملک دارایی هزینه دارد. (جزئیات بیشتر)




تامین بودجه گامی بزرگ در احیا تالاب هورالعظیم

 مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با تامین بودجه 40 میلیارد تومانی توسط دولت  برای  سازمان آب و برق، می توان  حوضچه 5 تالاب هورالعظیم را احیا کرد. (جزئیات بیشتر)




احداث ۱۰۰۰هکتار از کمربند سبز اهواز/ مقاومت برابر ساماندهی دستفروشان معنایی ندارد

در بحث انتقال دستفروشان از هسته مرکزی شهر توانستیم با همکاری شورای تأمین، دادگستری و نیروی انتظامی دستفروشان را ساماندهی کنیم و مقاومت در برابر این طرح معنایی ندارد، دستفروشان باید ساماندهی را قبول کنند و در پارک ربیع مستقر شوند. (جزئیات بیشتر)




خوزستان قطب اول تولید محصولات کشاورزی است

باتوجه به اینکه استان خوزستان قطب اول تولید محصولات کشاورزی است، لذا در این سند جایگاه ویژه برای استان در نظر گرفته شده است که ان شاالله با تلاش مسئولین و کشاورزان عزیز بتوانیم اهداف را محقق کنیم. (جزئیات بیشتر)




نرخ بیکاری خوزستان برخلاف ادعای رئیس جمهور بالاست

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع انتقال آب از سرچشمه‌های کارون رفته رفته منجر به تعطیلی کشاورزی و زندگی روستاییان و دامداران استان خوزستان شده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
برچسب ها: تابناک ، تابناک هفته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار