هم‌زمان با ماه مبارک رمضان فراخوان مسابقه عکاسی «میهمانی خدا» ویژه کودکان خوزستانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.
کد خبر: ۲۴۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 19 June 2016

مسؤول کانون شماره 5 اهواز اظهار کرد: مسابقه عکاسی «میهمانی خدا» به‌منظور دعوت عمومی از کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برای ارسال آثار عکاسی با تلفن همراه یا دوربین عکاسی با موضوع ماه مبارک رمضان طراحی شده است.

لیلا رحمانیان ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 5 اهواز برای انجام مسؤولیت اجتماعی خود، از کودکان نوجوانان خواسته است ضمن شرکت در این مسابقه و بهره‌مندی از جوایز آن، با دقت و حساسیت بیشتر به موضوعات مرتبط با رمضان بیندیشند.

رحمانیان با اشاره به این‌که موضوع‌های پیشنهادی این مسابقه سفره افطار، سحری، پختن نذری، مراسم شب احیا، جمع خوانی قرآن، نماز جماعت و... است اضافه کرد: هیچ محدودیتی در انتخاب فن عکاسی نیست و علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه نباید از قاب دور عکس، متن و آرم روی عکس و... استفاده کنند.

وی با بیان این‌که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل kpf_ahvaz@yahoo. com حداکثر سه اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند، یادآور شد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه تا عید سعید فطر است و برگزیدگان 14 مرداد به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها معرفی خواهند شد.

منبع: فارس
برچسب ها: مسابقه عکاسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار