استاندار جدید خوزستان اشتغال جوانان و تعمیق وفاق را دو اولویت مهم کاری خود بیان کرد و گفت: برای اشتغال جوانان و کاهش بیکاری از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۴۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 21 June 2016
غلامرضا شریعتی روز سه شنبه در حاشیه آئین احترام و تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم در آرامستان بهشت آباد اهواز افزود: یکی از این ظرفیت ها برای اشتغال جوانان جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که از این حیث خوزستان یکی از مستعدترین مناطق کشور است.

وی تعمیق وفاق بین اقوام مختلف خوزستان را از دیگر اولویت های کاری خود در این مسئولیت عنوان کرد و گفت: برای توسعه استان باید همه دست به دست هم بدهیم تا مشکلات فراروی استان را از میان برداریم.

استاندار جدید خوزستان گفت: همه تلاش ما معطوف به این خواهد بود که بتوانیم گره ای از مشکلات استان و مردم را باز کنیم و برای این کار از همه ظرفتیت های انسانی و طبیعی استان بهره خواهیم گرفت.

استاندار جدید خوزستان همچنین در باره احتمال تغییرات در کادر مدیریتی استان نیز گفت: هنوز شناخت دقیقی از نیروها و مدیران موجود ندارم و نمی توان بدون مطالعه و ارزیابی دقیق نسبت به تغییرات مدیریتی اقدام کرد.

شریعتی استاندار خوزستان روز سه شنبه با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

طبق برنامه قرار است آئین معارفه استاندار جدید خوزستان ساعت 7.45صبح روز چهارشنبه(فردا) با حضور امیری قائم مقام وزیر کشور در سالن اجتماعات اداری شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شود.

غلامرضا شریعتی 44ساله روز یکشنبه گذشته در حکمی از سوی وزیر کشور و تصویب هیات دولت به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد.

شریعتی پانزدهمین استاندار خوزستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

عبدالحسن مقتدایی استاندار پیشین خوزستان 21اردیبهشت ماه امسال پس از پذیرش درخواست بازنشستگی اش ، به عنوان مشاور وزیر کشور منصوب شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار