گزارش سه قتل در شوش
کد خبر: ۲۵۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 25 June 2016

بخش شاوور شوش در روزهای اخیر دچار این نوع حوادث شده بود؛ رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شهرستان شوش در استان خوزستان در این ارتباط از قتل سه نفر در حوادث مختلف در این بخش خبر می‌دهد.

مجید افراخته می‌گوید: دو سارق مسلح که قصد سرقت یک دستگاه خودروی پژو در جاده اصلی اهواز - شوش را داشتند در پی مقاومت راننده به وی شلیک کرده و متواری شدند.

به گفته وی این حادثه در بامداد روز پنجشنبه گذشته در نزدیکی شهر علوان و محدوده روستای بیت حاتم بخش شاوور رخ داده است.

افراخته اضافه می‌کند: راننده خودرو که از ناحیه ران مورد اصابت گلوله اسلحه کلت سارقان قرار گرفته بود بر اثر شدت خونریزی در بیمارستانی در اهواز جان باخت.

رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شوش در ادامه توضیح می‌دهد: سارقان هنگامی که از سرقت سواری پژو ناامید شدند، خودروی پرایدی را به قصد سرقت متوقف کردند اما با اقدام اهالی و تعقیب آنها، سارقان خودروی پراید را رها کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه سارقان مسلح شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند یادآور می‌شود: پرونده این قتل از سوی اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان خوزستان در دست پیگیری است.

*قتل دو کشاورز

افراخته همچنین از قتل دو کشاورز در روستای خلیفه حیدر از توابع بخش شاوور در یکم تیرماه خبر می‌دهد؛

این مسؤول با اعلام اینکه این حادثه در دست پیگیری است و عوامل این جنایت نیز شناسایی شده‌اند می‌گوید: در این حادثه یک کشاورز 22 ساله به نام «حسن – ف» مالک زمین و نیز راننده تراکتور به نام «جاسم – ق» 45 ساله با گلوله جنگی اسلحه کلاشینکف عده‌ای به قتل رسیدند.

وی توضیح می‌دهد: این حادثه در منطقه آهودشت و حوالی روستای خلیفه حیدر و هنگامی که تراکتور در مزرعه در حال سوختگیری گازوئیل بوده به وقوع پیوسته است.

*نزاع و قتل بی‌طرف

افراخته در ادامه از یک نزاع منجر به قتل نیز پرده برداشت؛

وی در این ارتباط توضیح می‌دهد: نزاع بین چند نفر از 2 طایفه در روستای الجزایر و در پی آن شلیک با اسلحه کلاشینکف موجب اصابت گلوله به ناحیه گردن یک جوان 25 ساله از اهالی روستای الجزایر این بخش در ساعت سه بامداد روز جمعه شد.

رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور با بیان اینکه در این حادثه 5 نفر موتور سوار اقدام به تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در روستای الجزایر کردند می‌افزاید:جوان مذکور که ارتباطی با طرفین درگیری نیز نداشت، به دلیل اصابت گلوله به ناحیه گردن در معرض قطع نخاع قرار دارد.

وی خاطرنشان می‌کند: پرونده این قتل‌ها به صورت ویژه در دادگاه بخش شاوور در دست پیگیری است، ضمن اینکه عوامل این جنایت‌ها نیز شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.

منبع: فارس
برچسب ها: قتل ، شاوور ، شوش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار