رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد:
علاسوند ادامه داد: تعامل صحیح و درست بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها باعث رشد و شکوفایی استان است که از این ظرفیت باید به نحو احسنت استفاده نمود.
کد خبر: ۲۵۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 26 June 2016
رامی علاسوند رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن توصیه به رعایت امانت داری در رسانه ها افزود: همواره خود را نزدیک و در کنار اهالی قلم و رسانه میدانم و خدمات ایشان را ارج مینهم.

رئیس شورای شهر اهواز ادامه داد: تعامل صحیح و درست بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها باعث رشد و شکوفایی استان است که از این ظرفیت باید به نحو احسنت استفاده نمود.

علاسوند تصریح کرد: به تازگی مسئله شکایت از یکی از رسانه های استان را خبردار شده اما در جریان جزئیات آن نیستم با این وجود این آمادگی را دارم با پا در میانی قضیه را ختم به خیر کنم، درهای شورای شهر اهواز همیشه به روی رسانه های استان باز است و جا دارد از زحمات این قشر کم ادعا تشکر کنم.

رامی علاسوند افزود: از مسئولین و مدیران استانی میخواهم در تعامل با رسانه ها از سعه صدر بیشتری برخوردار باشند و رسانه ها هم باید شان دستگاه ها و ارگان ها را محفوظ نگه دارند.

وی در پایان گفت: در اینجا جا دارد سانحه تصادف در نی ریز فارس و کشته شدن بیست تن از سربازان دلیر کشور مان را خدمت تمام ملت ایران تسلیت عرض نموده و برای خانوادهای داغدار ایشان طلب صبر از خداوند منان دارم.

به تازگی شکایت یکی از دستگاهای از میثم حلالی از خبرنگاران قدیمی استان در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت.

شایان ذکر است پرونده شکایت دیگری از عباس دورقی مدیر مسیول هفته نامه التزام در حال بررسی است که جا دارد در این باب نیز اقدامات مقتضی انجام پذیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار